Skip to main content

Wat een waardeloze app om programma’s terug te kijken.   Programma’s zijn met horten en stoten te volgen en regelmatig valt de verbinding weg,  waarna ik het programma van het begin weer moet bekijken,  want ondanks dat je moet inloggen kan het systeem blijkbaar niet onthouden vanaf waar ik wil verder kijken.  

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Tja dat geldt voor heel veel aanbieders,  ik heb kpn met 1gb en heb soms het gevoel dat het nog de jaren  80 zijn. Bij ziggo is het idem dito. Misschien opnemen pakket erbij nemen,  dan kun hoef  bij een storing niet weer bij het begin te beginnen. 


Hi @patrickr2021, ik lees dat het terugkijken van programma's niet goed gaat. Goed dat je een seintje geeft, we denken hier graag met je mee.

Je schrijft dat je programma's probeert terug te kijken via de KPN iTV app. Op wat voor merk en type apparaat heb je dit geprobeerd? Helpt het als je de app verwijdert en opnieuw installeert? Je noemt ook dat de verbinding wegvalt, wat gebeurt er dan precies en welke (fout)melding krijg je te zien? Ik ben daarnaast ook benieuwd naar of het live kijken van tv programma's wel goed gaat. Alle informatie is welkom, daarmee wordt het makkelijker om met je mee te denken.