Skip to main content
Vraag

Programma's terugkijken werkt niet op tv-ontvanger Arris VIP5202

• July 8, 2026
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

Sinds gisterenavond kunnen wij niet meer programma's terugkijken. Met klantenservice gebeld en die geeft aan dat dit probleem in onderzoek is en misschien wel 2 weken kan duren voor oplossing. Zijn er meerdere mensen die hetzelfde probleem hebben. Voor de goede orde we hebben de ontvanger Aris vip5202 al een aantal malen opnieuw opgestart.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 8, 2026

Er zijn op dit platform inderdaad meer gelijkaardige meldingen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 9, 2026

Aanvullende opmerking op mijn vraag. Na her zoeken van een gemist programma start dit niet op. Daarna wil je terug naar tv kijken maar dat lukt pas als je de tv ontvanger weer opnieuw opstart. Klinkt dit ook bekend bij andere leden.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@kieboo95. Welkom op de community! We hebben inderdaad meerdere meldingen ontvangen van klanten die problemen ervaren met het terugkijken van programma's. Het probleem is bekend en wordt verder onderzocht.

Is de ontvanger bekabeld aangesloten op de ExperiaBox? Je geeft aan dat jullie de Arris VIP5202 al meerdere keren opnieuw hebben opgestart. Goed dat jullie dat al geprobeerd hebben. Willen jullie nog controleren of de laatste update op de ontvanger is geïnstalleerd? Als de ontvanger nog niet is bijgewerkt, voer dan de update uit en test daarna opnieuw of terugkijken werkt. Laat je weten of het probleem daarna nog aanwezig is?

Het helpt ons ook als je wat meer informatie kunt geven over het probleem.

• om welk programma het gaat
  • op welke zender dit was
  • de datum en het tijdstip van de uitzending
  • wat er precies gebeurt wanneer je probeert terug te kijken, bijvoorbeeld een foutmelding of een zwart scherm.

Met deze informatie kunnen we beter kijken of het om hetzelfde probleem gaat en het verder laten onderzoeken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 10, 2026

Maakt niet uit, hij neemt geen enkele opname en terugkijken kan ook niet. Scherm blijft zwart en loop vast.

Waar kan ik updates nakijken van dectv ontvangen welke versie moet het zijn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 10, 2026

Software versies NMC en HTML 

In je ontvanger te vinden via

Menu - informatie 

Heb je al een FRISSE START gedaan?

• Nieuwkomer
  • July 10, 2026

Bij ons werkt het terugkijken ook niet meer sinds gister. Ook al hebben we de tv al 10x opnieuw opgestart, werkt het nog steeds niet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 10, 2026

Beste  peterG hoe kan ik updaten, want ik heb staan 9.0.237_1 en 6.240.914 dus anders dan bij u.