Skip to main content
Beantwoord

Programma slaat niet op waar ik gebleven ben in de KPN TV+ App

• January 28, 2026
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Goedemiddag,

Als ik een deel van een programma terugkijk en de volgende dag wil verder gaan, slaat de app niet goed op waar ik ben gebleven en moet ik van voor af aan beginnen.
Als het wel is gelukt om het op te slaan, begint hij niet op het juiste punt, maar een heel stuk ervoor. 
Erg irritant als je een programma van 1,5 uur na een uur hebt gepauzeerd en bijvoorbeeld de volgende dag wil verder kijken, dat je dan helemaal opnieuw moet beginnen en niet altijd kunt doorspoelen.

Versie 08.85.01

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey ​@Stave, dat is irritant. Goed dat je dit aangeeft. Even als check, gaat het om de mobiele versie, of om de Android smart tv app? Ik zie dat jij op de versie 08.85.01 zit. We hebben net gisteren een nieuwe versie vrijgegeven voor beide apps:

Zou je willen kijken of je deze update op jouw apparaat kunt installeren en vervolgens kijken of je dan wel goed kunt verder kijken? Er zit niet expliciet iets in deze update voor wat jij noemt, maar dan beginnen we in ieder geval vanuit de meest recente versie met verder troubleshooten :)

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 30, 2026

Hey ​@Stave, dat is irritant. Goed dat je dit aangeeft. Even als check, gaat het om de mobiele versie, of om de Android smart tv app? Ik zie dat jij op de versie 08.85.01 zit. We hebben net gisteren een nieuwe versie vrijgegeven voor beide apps:

Zou je willen kijken of je deze update op jouw apparaat kunt installeren en vervolgens kijken of je dan wel goed kunt verder kijken? Er zit niet expliciet iets in deze update voor wat jij noemt, maar dan beginnen we in ieder geval vanuit de meest recente versie met verder troubleshooten :)