Skip to main content
Vraag

Programma terug kijken lukt bijna niet op Samsung Galaxy Tab8, loopt vaak vast en begint opnieuw

• February 27, 2025
  • 6 reacties
  • 20 keer bekeken

Een programma terugkijken op mijn tablet lukt bijna niet meer. Het starten is al een probleem. Als het dan na 6x is gelukt loopt hij vaak vast of springt weer terug naar het begin. En dan begint het weer opnieuw weer na een poging of 6 lukt het dan eindelijk.

Heb de app pas geüpdatet maar helpt ook niet. Versie 08.64.00. Tablet is een Galaxy Tab 8.

Op mijn telefoon heb ik het probleem overigens niet. Het heeft wel goed gewerkt op mijn tablet.

Hoe kkan dit probleem opgelost worden?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@GeryvdS en welkom op de KPN Community! 

Goed dat je hier komt melden dat het voor jou nog niet opgelost is. In dit topic melden klanten juist dat het met appversie 08.64.00 voor hun is opgelost, maar dat geldt blijkbaar niet voor jou. Heb je voor de zekerheid ook al eens de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd?

Als dit verder onderzocht moet worden, dan heb ik nog wat meer vragen voor je: Heb je ook problemen bij live tv-kijken? Kijk je ook wel eens opnames en ervaar je dan hetzelfde? Zie je ook een foutmelding in beeld verschijnen als het misgaat? En welke Android-versie staat er op je tablet? 

Ik hoor graag weer van je!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 3, 2025

Ja ik heb ook de app meerdere keren verwijderd. Ik heb nu de tablet geüpdatet en dat lijkt te helpen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 3, 2025

Helaas de update helpt ook niet echt. Android versie 14 staat er op 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ok, dank je voor het Android versienummer. Zou je ook nog de rest van de vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik je signaal doorzetten naar de ontwikkelaars. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 6, 2025

Live kijken gaat meestal wel goed. Ja het gaat juist mis bij opnames en bij terug kijken. Ik zie geen foutmelding.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Dank je! Ik heb je signaal doorgezet en hopelijk is er weer snel een fix voor dit probleem.