Skip to main content

Ik wil graag alle progamma's terugkijken welk pakket moet ik dan hebben

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik wil graag alle progamma's terugkijken welk pakket moet ik dan hebben

Gewoon standaard interactieve tv. Dan kun je de meeste programma's van de afgelopen dagen terug kijken. Niet helemaal alles, zo af en toe kom je een programma tegen waarbij dat niet mogenlijk is. En reclame doorspoelen kan niet.


Niet alle progamma's zijn terug te kijken . Een ander pakket helpt daar niet aan ?


Niet alle progamma's zijn terug te kijken . Een ander pakket helpt daar niet aan ?

Nee.

Je kunt natuurlijk wel alles opnemen.

Het is echt hoogst zelden dat je een programma tegen komt wat je niet terug kunt kijken hoor. Ik zat net nog even door de gids te bladeren. Bij de bovenste 20 zenders was alles van de afgelopen uren terug te kijken, met uitzondering van Friends op Comedy Central.


Niet alle progamma's zijn terug te kijken . Een ander pakket helpt daar niet aan ?

Nee.

Je kunt natuurlijk wel alles opnemen.

Het is echt hoogst zelden dat je een programma tegen komt wat je niet terug kunt kijken hoor. Ik zat net nog even door de gids te bladeren. Bij de bovenste 20 zenders was alles van de afgelopen uren terug te kijken, met uitzondering van Friends op Comedy Central.

Bedankt voor de info . Ik weet genoegÂ