Skip to main content

Hallo,

 

Ik wil graag het NOS journaal terug kijken maar dit lukt niet omdat het niet beschikbaar is. Ik kijk tv via de kpn iTV app op een nieuwe Samsung tv. 
 

Er staat in de “gids” dat ik het terug kan kijken, maar als ik het selecteer is het niet beschikbaar. Hoe kan dit? 
 

 

Beste @RogierHendriks,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met het “terugkijken,” zou je de app eens opnieuw willen installeren?

Heb je geen tv ontvanger? 🤔


In het beeld staat dat de zending 35min geleden begonnen was en duurt 29min. Dus het was te vroeg om te kunnen terugkijken en alleen als de zending nog loopt kan je naar de begin springen en begingemist gebruiken


In het beeld staat dat de zending 35min geleden begonnen was en duurt 29min. Dus het was te vroeg om te kunnen terugkijken en alleen als de zending nog loopt kan je naar de begin springen en begingemist gebruiken

Oh serieus? Dat zou toch raar zijn? Ik kan wel tijdens de uitzending terug kijken, maar niet als het programma net is afgelopen? Dat zou echt een tekortkoming zijn!


Bij T-Mobile is het ook niet anders. Ik den dat de providers tijd nodig hebben om de zendingen in clouds op te slaan. Je kan misschien proberen de vorige zending te kiezen (Khalid&Sofie) en vandaar spoelen tot NOS Journaal. Ik heb nog niet bij KPN geprobeerd, maar bij T-Mobile werkt het zo


Hi @RogierHendriks en welkom op het forum!

Is het inmiddels na wat langer wachten wel gelukt om het NOS journaal terug te kijken of bleef je dezelfde melding krijgen? 
Ik ben benieuwd!


Hier ook zo. Programma geeft aan terug kijken, maar bij aanklikken iet beschikbaar 

echt wat een k** zooi. Sorry hoor maar wat heb je hier nu aan. Voorgaande is wel beschikbaar maar kan niet doorspoelen waardoor je een uur incl reclames moet afwachten. Dan kun je het volgende wel zien, maar voor de duur van 10min en dan wordt je eruit geflikkerd en heb je nog niets

👺👺👺