Skip to main content

Erg frustrerend. Pas KPN glasvezel genomen omdat we Ziggo niet goed genoeg vonden. Nu problemen met uitvallende KPN box en programma terugkijken werkt vaak niet. Erg frustrerend. Zit te denken om weer terug te gaan naar Ziggo. 

Dag @Koen1981. Van harte welkom hier. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik begrijp uit je bericht dat je tv-ontvanger vaak uitvalt en Terugkijken niet werkt. Wil je allereerst je tv-ontvanger eens resetten? Als dat niet werkt, kun je dan toelichten wat er precies misgaat? Wat zie je als de tv-ontvanger uitvalt? Krijg je dan zwart beeld of een foutcode/foutmelding? En kun je geen enkel programma terugkijken of gaat het om specifieke programma's? Wat gebeurt er als je een programma probeert terug te kijken? 

En verder: zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan. 


Hallo @Koen1981. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat de problemen met Terugkijken zijn verholpen. Laat het gerust weten als je nog wel ergens mijn hulp bij nodig hebt. 


Reageer