Skip to main content

Terugkijken, met behulp van de ‘groene knop’ werkt niet.

Wij hebben twee interactieve ontvangers, beiden kunnen niet meer beginnen bij het begin van een programma, toch wel zo’n beetje de basis van interactieve TV is het niet?

Wat moet ik doen om het ‘groene knopje’ weer werkend te krijgen?

Ik heb uiteraard al de voeding er 30 seconden af gehad en ook de software opnieuw ingesteld.

Ook bij mij hetzelfde. Het lijkt erop dat dit probleem zich  na 18.00 uuur voordoet. Het zit op alle zenders. Alle mogelijkheden al geprobeerd. Gereset, de stroom eraf, frisse start en de software verwijderd. Niets lijkt te helpen. Het vreemde is dat ik overdag wel de groene knop  kan gebruiken. 


Dat zou zo maar eens kunnen @Aaltje 1 !!

Vandaag had ik een vriendelijke medewerker van de klantenservice KPN aan de lijn. Toen leek het probleem opgelost. Het werkte in ieder geval zoals ik verwachtte.

Zojuist, om 19:15, wilde ik weer een programma starten vanaf het begin ……………. helaas het lukte niet.

Ik heb het maar eens opgenomen via mijn telefoon. Hopelijk neemt iemand van KPN contact op.


Hallo @Aaltje 1 en @Harmen Jannes, welkom. 

Wat lastig dat terug kijken niet meer (goed) werkt. Hebben jullie in de afgelopen dagen verbetering opgemerkt of blijft het probleem aanhouden? Hebben jullie enkel problemen met het terug kijken of zijn er bijvoorbeeld ook haperingen op TV of valt de internet verbinding soms weg? Wat voor TV ontvanger hebben jullie, en hoe is deze op de Experiabox aangesloten. Je kan alvast de stappen proberen in onze online storings-hulp stappenplannen, in hoe verre jullie dit nog niet hebben geprobeerd natuurlijk. 


Dag Hanna, ik heb er ongeveer een week last van gehad in het patroon zoals hierboven beschreven. Na dinsdag heeft het zich opgelost. Ik ga ervan uit dat probleem is opgelost. Ik heb de nieuwste experiabox geïnstalleerd in oktober. Dank voor je reactie.


Dag @Hanna_ 

Ik heb 2x Arris boxen. 

Ook bij mij lijkt het probleem verholpen, sinds afgelopen woensdag (geloof ik) heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.

Ik had alle acties al gedaan. 1 voor 1 op beide boxes. Na maandag heb ik niets meer gedaan, maar lijkt het probleem (vanuit ons gezien) als vanzelf opgelost.

Is er iets gewijzigd dat wij niet zien?

In ieder geval dan voor je reactie.

Groet,

Harry Jonker


Fijn om te horen dat de problemen inmiddels verholpen lijken! 

@Harmen Jannes, ik durf het zo niet te zeggen, als het probleem weer terug komt hoor ik het graag, dan gaan we natuurlijk voor je opzoek naar de oorzaak.