Skip to main content

Beste kpn.

 Ik stuur dit bericht voor mijn dochtertje van bijna 2 jaar. Zij is mega-fan van Maan en ik. Ze kijkt het het liefst de hele dag. Ze roept ook steeds 'maan' en wijst naar tv. Maar tot onze schrik, komt het niet meer op tv sinds afgelopen week. Er staan nog 8 afleveringen bij 'terugkijken' op KPN. Dat waren er gisteren nog veel meer. Mag ik vragen waarom dit niet meer uitgezonden word? Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen. Ik weet zeker dat mijn dochtertje er heel blij mee zou zijn.

Ik heb al contact gehad met zappelin, zij verwijzen naar KPN.

Met vriendelijke groet, Wachtend op u antwoord.

Zijn ze ouder dan 1 jaar?

Ze blijven maximaal 1 jaar erop staan.

Misschien kopen, zie o.a. hier.


Op npo zappelin tv zender 58 kwam het 4 a 5 x per dag. Nu ineens niet meer en ik kan het nu ook niet meer terugkijken.


Kan je andere programma's wel de opname zien?

Zijn de opnames ouder dan een jaar?

Ik zie dat NPO Zeppelin op kanaal 58 zit. 


Nee ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Op zender 58 (npo zappelin) komt 24 uur per dag allemaal kinderprogramma,s teletubbies,nijntje etc etc. Zo komt er dus ook 4 a 5 keer per dag Maan en ik. Maar sinds een paar dagen is dat programma helemaal niet meer te zien op die zender, ook niet bij 'terugkijken'. Ik heb hierover een mail gestuurd naar npo zappelin. Zij verwijzen naar KPN. Dus vandaar mijn vraag waarom dit weg is.


' terugkijken' gaat tot max. 7 dagen. Als een programma dus langer dan 7 dagen geleden is uitgezonden kun je deze dus niet via 'terugkijken' afspelen.

Wanneer je een programma zelf hebt opgenomen kan dit in de meeste gevallen nog wel, tot max. 1 jaar.


Je kan helaas niet alles terugkijken, alleen als er een groen dingetje staat.

Wordt het nog wel uitgezonden?

Zelf kijk ik hier niet na, vandaar mijn vraag.


Hi @Kevinsen, bij KPN zenden we enkel uit wat er door een zender aangeboden wordt. 

Als ze eerder Maan en ik meerdere keren per dag op het programma stond bij deze zender maar nu niet meer, is dat niet iets waar wij invloed op hebben. Wij zijn in feite een ‘doorgeefluik’ van de zenders :wink: Als iets niet meer uit wordt gezonden, kan het ook niet worden teruggekeken aangezien iets tot 7 dagen na het uitzenden beschikbaar is daarvoor.

Ik hoop dat NPO Zappelin it in de toekomst wel weer meer uit gaat zenden!

 


Beste maja,

 

Ik heb hierover al contact gehad met zappelin en zij verwijzen naar KPN. Dat door kpn het nu niet meer op tv komt.

 

Ik ga nogmaals contact opnemen met zappelin

 


@Kevinsen , op de site van NPO Zappelin bij de gids voor deze week staat het programma niet vermeld. Ze zullen er dus mee gestopt zijn en daar kan KPN natuurlijk niets aan doen.


Ik denk, net als Alphons, dat deze serie (voor nu) gewoon ten einde is bij de NPO. Maar wat een onzinnige reactie van hen om naar KPN te verwijzen. KPN zendt niks uit; die geeft alleen door.

De serie wordt dus niet meer uitgezonden. Dat houdt dus op.

Maar je kan nog wel op andere manieren kijken.

Via NPOstart (maar dat is net als terugkijken tot een week terug gratis).

Wil je langer en meer van Maan en ik dan kun je 'lid’ worden van NPOplus. (dit is niet via de KPN ontvanger mogelijk, maar je hebt internet hè). NPOplus houdt het beschikbaar voor minimaal een jaar en bij sommige dingen zelfs langer.

Als ik er op google staat er ook nog e.e.a. op het Youtube kanaal van Zappelin.

Vriendelijk bedoelde link van @joop2011, maar helaas staat daar geen “Maan en ik” tussen.