Skip to main content

Al maanden heb ik een serie niet meer ingepland voor opnemen.  Serie wordt toch opgenomen. 

Bij geplande opname staat deze serie niet.  KPN moet dit probleem oplossen.  Dit is heel irritant. 

Al maanden heb ik een serie niet meer ingepland voor opnemen.  Serie wordt toch opgenomen. 

Bij geplande opname staat deze serie niet.  KPN moet dit probleem oplossen.  Dit is heel irritant. 

 

Welke KPN tv decoder heeft u?

 

Heeft u hem ooit als serie opname ingesteld?

Misschien staat hij daar dan nog bij.

 

Anders probeer resetten.

Eerst de makkelijkste, 2 minuten van de spanning (volksmond stroom) afhalen (met de schakelaar achterop) en daarna aanzetten en opnieuw opstarten.

Helpt dat niet, dan een uitgebreide reset, zie hier.

(P.S. deze moet je zo wie zo wissen)

 

En je kan hem toch gewoon wissen?

Onze decoder heeft geen probleem.


@Groot Ingrid Heb je van die serie al alle opgenomen afleveringen gekeken en gewist? Dat is namelijk bepalend of de serie wel of niet staat bij Geplande Opnames.


Ik heb het probleem inmiopgelost. Kwestie van de lijst met namen met 0 wissen.


Ik heb het probleem inmiopgelost. Kwestie van de lijst met namen met 0 wissen.

 

Wat bedoel je met “inmiopgelost”? 


Ik heb het probleem inmiddels opgelost.  Typfout.


Ik heb het probleem inmiopgelost. Kwestie van de lijst met namen met 0 wissen.

@Groot Ingrid Dan heb ik toch de vraag waarom je later wél de serie in de lijst Geplande Opnames zag, en dat je in je openingsbericht schrijft: Bij geplande opname staat deze serie niet.


Wist niet hoe ik dit probleem op kon lossen. Vandaar dat ik op deze site terecht kwam.

 


Wist niet hoe ik dit probleem op kon lossen. Vandaar dat ik op deze site terecht kwam.

Dus dan heeft mijn 1e post jou op het goede spoor gezet? 😃


Ja,  bedankt voor deze tip.