Skip to main content

“Programmabeschrijving niet beschikbaar” kanaal 31, ZEE TV. 

Gids ook NIET beschikbaar in de KPN iTV -app.

Hallo @Digitenne foutcode E033-0 ,

Dan heeft KPN geen programmagegevens aangeleverd gekregen van de zendereigenaar. KPN is namelijk afhankelijk van die aanlevering. Het is niet zo dat een medewerker van KPN zelf de hele programmering van alle zenders gaat inkloppen in een systeem.

 

Wellicht heb je wat aan de informatie op deze website : https://www.zee5.com/global/tvshows


Hier heeft de klant natuurlijk geen boodschap aan??  functionaliteiten zoals opnames instellen terugkijken van kanaal 131 ,…. is dan niet mogelijk! enkel live kijken dan.

Overigens is dit niet de eerst keer…. vaak is de gids ook onjuist en ben ik af en toe genoodzaakt naar de gids van Ziggo te kijken… die, wat gids betreft, het beter voor elkaar hebben.

Tijd voor een betrouwbare gids-provider?

 


Goedemiddag @Digitenne foutcode E033-0, dank voor het melden dat de gids info mist. Ik ga erachter aan voor je. Hopelijk dat dan snel de programmabijschrijvingen weer worden weergegeven. 


Dag,

zee tv op kanaal 131 geeft op beeld aan bij mijn moeder: Deze zender is gestopt met uitzenden. Ook bij vele andere families/mensen in NL, mijn moeder heeft Zee TV in haar Hindipakket. Graag zo spoedig oplossen of anders minder in rekening brengen!. 


Men is achter de schermen druk bezig om de programma's van deze zender weer zichtbaar te krijgen. 


Is de zender weer terug?