Skip to main content
Beantwoord

Programmagids klopt niet, daardoor worden programma's verkeerd opgenomen

• 3 maart 2025
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Sinds enkele dagen merk ik dat de Electronische Programma Gids waarmee ik mij opname in plan niet klopt. De gids komt niet overeen met de daadwerkelijke programma en hierdoor worden de door mij gewenste opname dusniet juist opgenomen. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Mochten er vanaf heden fouten ontdekt worden in de tv-gids van KPN. Deze kunnen worden gemeld, via het daarvoor gecreëerde topic:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Alex_Arnhem, dank voor de melding. Het probleem met de afwijkende gids en tijdstippen is bekend. Aan een oplossing en dus een kloppende gids wordt gewerkt. Ik snap heel goed dat het Opnemen op deze manier niet goed werkt. Hopelijk kun je nog gebruik maken van "Terugkijken". 

PeterG
Superuser
  • 61139 reacties
  • 4 maart 2025

Wel handig als je even aangeeft bij welke zender of zenders je dit ervaart ​@Alex_Arnhem 😉.

Ik zie het namelijk alleen op National Geographic en Star mis gaan. 

Daar heb ik ook topics voor gestart.

Vincent Ettinger
Topper
PeterG schreef:

Wel handig als je even aangeeft bij welke zender of zenders je dit ervaart ​@Alex_Arnhem 😉.

Ik zie het namelijk alleen op National Geographic en Star mis gaan. 

Daar heb ik ook topics voor gestart.

Comedy central is ook helemaal anders dan wat ze uitzenden, maar dit gebeurt elke keer in een nieuw jaar of als we switchen van winter naar zomer programmering enzo.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2025

Mochten er vanaf heden fouten ontdekt worden in de tv-gids van KPN. Deze kunnen worden gemeld, via het daarvoor gecreëerde topic: