Skip to main content

Tot eergisteren ontvingen wij de nostalgische programmering ONS via KPN kanaal 89 (basispakket). Tot ons verrassing konden wij gisteren niet gebruiken, omdat het kanaal 89 niet meer voorkomt op het menu. Hoe zit dat? 

Als ik naar het overzicht kijk is ONS, kanaal 89, een pluspakket zender.

 

PDF staat onderaan de pagina.


Kom op kpn, wat is dat voor n stijl, tijdens de lockdown de nostalgiezender eraf halen? 

Kan beter, 

ONS is troost-tv en moet terug! 

Dank u


Heb je het pluspakket, @Robert Klaassen en @steF69 ?


Nee dat niet, maar ik dacht dat t in het standaard pakket zat, het zou er echter wel in moeten zitten.

Lekker rustige tv

Wat mij betreft is het de enige reden het pluspakket te nemen.

Dus dat is dus slim van KPN. Maar jammer voor consumenten die het niet breed hebben in deze tijden van lockdowns  

 

 


Tijdens de éérste lockdown was het tijdelijk via het basispakket te krijgen, maar dat is al máánden geleden.


Ik had t twee weken geleden nog op tv, ik was er blij mee . 

 ik heb kpn voorheen telfort en mijn vriendin xs4all , maar ook daar is kanaal 89 , ONS, plots verdwenen..


Het is al sinds jaar en dag een zender uit het pluspakket. Het kan zijn dat ie rond kerst/oud en nieuw tijdelijk open stond als een van de cadeautjes. Maar dat ben ik nergens tegen gekomen en merk het natuulijk niet omdat ik zelf het pluspakket heb.

XS4ALL = KPN qua TV, dus wat KPN heeft heeft XS4ALL ook wat dat betreft. Inclusief het momenteel de trage bediening. In de maand september 2020 was ie Zender v.d. maand via kan. 42. Eke september trouwens dus vast ook dit jaar.

ONS is een beetje alsof je naar de TROS kijkt maar dan 20 tot 40 jaar terug in de tijd. Een enkele keer hebben ze een zelfgeproduceerd programma.


Contact opgenomen met ONS en ik kreeg als volgt te lezen;

“Wij hebben bij KPN namelijk nooit in het basispakket gezeten. Wel zijn wij het afgelopen jaar op bepaalde dagen, bijvoorbeeld eerste en tweede kerstdag, voor alle KPN-abonnees zichtbaar geweest. Misschien dat er daarna iets is misgegaan bij het terugzetten naar het pluspakket.”

Dat betekent dus dat ONS alleen in het pluspakket zit. 

Het bevreemdt mij wel dat KPN mij via Twitter alleen aansmeert om een pluspakket te nemen, zonder uit te leggen hoe het gekomen is dat ONS plots is verdwenen. Maar qua uitleg is ONS dus klantvriendelijker. 

 


Ik had t twee weken geleden nog op tv, ik was er blij mee . 

 ik heb kpn voorheen telfort en mijn vriendin xs4all , maar ook daar is kanaal 89 , ONS, plots verdwenen..

Dat heb ik ook zo ervaren. Zie mijn reactie die ik vanmorgen heb geplaatst over mijn contact met ONS.  Van hun heb ik nu duidelijkheid gekregen hoe het in elkaar zit. KPN heeft mij alleen aangespoord om het pluspakket te nemen, dus qua klantvriendelijkheid vind ik dat minder.