Skip to main content

Inmiddels loopt al bijna een maand een nieuwe programmering op radio Veronica 819.

Het mag bij kpn nu zo langzamerhand ook wel aangepast in de epg. 

Wie gaat er toch steeds de mist in? 🙃

00:16

Radio Veronica zet ik altijd op als ik weg ga thuis zodat me kat niet in een stil huis hoeft te zijn 😃


@PeterG ,

Ik ga weer eens even porren. Dank voor het melden.

 


Dat was snel. Het is al in orde. I.i.g. Muziek voor volwassenen nu vermeld op de juiste tijd van 00:00 tot 01:00 uur. Zal de rest ook wel kloppen. Hoewel ze nog steeds af en toe wat aan het schuiven zijn. Maar ja, je kan het toch niet opnemen...


Bij Qmusic staat de gehele weekprogrammering 1 dag te vroeg. Dus vandaag (zaterdag) staat de programmering van vrijdag. Als alle dagen even 1 dag opgeschoven worden, dan staat het weer goed 😊


Ik hoop dat @TijtheMan dit ook even doorspeelt 😉.

Bij Qmusic staat de gehele weekprogrammering 1 dag te vroeg. Dus vandaag (zaterdag) staat de programmering van vrijdag. Als alle dagen even 1 dag opgeschoven worden, dan staat het weer goed 😊

 


Goedemorgen @Sebas14,

Dank voor het aangeven. Ik heb het dan ook meteen doorgezet naar de leverancier om te laten herstellen.

CC: @PeterG 


@Sebas14 

Bij Qmusic staat de gehele weekprogrammering 1 dag te vroeg. Dus vandaag (zaterdag) staat de programmering van vrijdag.

Ik lees dit nog even Sebas en volgens mij is dan alles juist een dag te laat. (maar ik kan vergissen😋)


(maar ik kan vergissen😋)

Nou @PeterG : Ik kan wel bevestigen dat zaterdag altijd de dag na vrijdag is….🤣😉


Ik kan me zeker vinden in de stelling dat zaterdag de dag na vrijdag is. Echter, Vandaag staat de EPG van Gisteren live…. Daarmee moeten we toch echt wel stellen dat deze te laat is…

(Het kan natuurlijk zijn dat de EPG van het weekend met 2 dagen "gecorrigeerd” is en dus dat beide beweringen correct zijn.)


Dat was snel. Het is al in orde. I.i.g. Muziek voor volwassenen nu vermeld op de juiste tijd van 00:00 tot 01:00 uur. Zal de rest ook wel kloppen. Hoewel ze nog steeds af en toe wat aan het schuiven zijn. Maar ja, je kan het toch niet opnemen...

Staat het nog steeds goed?

Voor Qmusic zie ik ook dat de wijziging is doorgevoerd, dus die zou nu ook weer moeten kloppen.


Dat was snel. Het is al in orde. I.i.g. Muziek voor volwassenen nu vermeld op de juiste tijd van 00:00 tot 01:00 uur. Zal de rest ook wel kloppen. Hoewel ze nog steeds af en toe wat aan het schuiven zijn. Maar ja, je kan het toch niet opnemen...

Staat het nog steeds goed?

Ja, nog steeds hoor. Prima! Applaus 👋 en dank 🙏

 


Top. 

Applaus 👋🏻 en dank 🙏🏻 is geheel wederzijds. Zelf zit ik niet de hele dag de gids in de gaten te houden. Dergelijke input is dan ook heel waardevol om snel te kunnen acteren.