na 2 maanden elke dag 3 a 4 keer stroom van mijnĀ Arris VIP5202 tehalen om tv tekunnen
kijken en dat ook nog eens op 2 andere tv's op mijn kinderen zijn kamers word ik er wel ziek
van het lijkt dat je beter geen lg of 3d tv kan hebben waneer krijg ik de nieuwe update ik zit al
2 maanden met het probleem .(ligt nooit aan kpn ligt altijd aan mij ) HELP HELP
Ā
Ā
fuck update (sorry hoor) nu kan ik helemaal niks meer kijken met mijn tv
ik wil gewoon tv kijken
Affected Software/html versions: (NMC7.5.74_3030 / HTML 3.70.1001) nu nieuwste
Welke Television/HomeCinemaSet: ( LG TV )( uh850v ) (softwareversie 05.30.60)Ā
Welke STB type: (Arris VIP5202) en (ZTE 4K)Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā
(bij kwaliteit instellingen zijn er maar 2 instellingen sd hd standaard))Ā (waarom geen 4k UHD)Ā
Wat moet je doen om de fout te krijgen: (netflix en de 4k zenders kijken)Ā Wat zou er moeten gebeuren: (gewoon de 4k zenders die er zijnĀ kunnen kijken en netflix)
( op mijn Dreambox DM900UHD kan ik gewoon tv kijken heeft ook 4k zenders)Ā Wat gebeurt er daadwerkelijk:(als ik netflix app druk krijg ik beeld en na 2 sec weg beeld )
(open input op tv en krijg ik geen signaal of zwart beeld en sneeuw)Ā Hoe vaak gebeurt het:(altijd als ik de 4k uitzendingen wil kijken of netflix app)
(zie foto zet 4k zender op of netflix krijg ik melding boven in scherm HLG HDR en onder in beeld apparaat gedetecteerd)
(de UHD instellingen aanpassen opnieuw opstarten van TV ,als ik dat doe dan krijg ik geen beeld of sneeuw/zwart en de text het 3D signaal is verloren gegaan of 3D signaal is gedetecteerd maar geen beeld welke zender ik opzet alles van stroom ,
dus 4k decoder en Tv en na een paar minuten weer beeld tot dat ik weer een 4k zender pak of netflix app)Ā Is er een manier om het wĆ©l aan de praat te krijgen: ( geen )Ā Eventueel een plaatje ter illustratie van het probleem: