Skip to main content

Mijn VIP 5202 heeft iets nieuws bedacht. Het maakt niet uit op welke knop ik druk, het beeld verandert niet. Zelfs de uitknop heeft geen effect (behalve dat het geluid dan wegvalt). Wat is er aan de hand?

 

Misschien werkt het weer als je de tv ontvanger reset, zie onderstaande link

 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm#/


Mijn VIP 5202 heeft iets nieuws bedacht. Het maakt niet uit op welke knop ik druk, het beeld verandert niet. Zelfs de uitknop heeft geen effect (behalve dat het geluid dan wegvalt). Wat is er aan de hand?

 

Die apps zijn van uw tv zelf en niet van de vip 5202. Dit moet dus met de afstandsbediening van de tv weg te krijgen zijn.


Mijn VIP 5202 heeft iets nieuws bedacht. Het maakt niet uit op welke knop ik druk, het beeld verandert niet. Zelfs de uitknop heeft geen effect (behalve dat het geluid dan wegvalt). Wat is er aan de hand?

 

Die apps zijn van uw tv zelf en niet van de vip 5202. Dit moet dus met de afstandsbediening van de tv weg te krijgen zijn.

Dat wordt zoeken! Ligt er nog ergens een afstandbediening van de televisie? Nou ja, het lukte ook door de stekker uit de muur te trekken. De stekker van alles, niet alleen van de televisie.

Andere vraag: waarom denk je dat het de televisie is die dat plaatje maakt?

 


 

 

 

 

Andere vraag: waarom denk je dat het de televisie is die dat plaatje maakt?

 

Omdat de vip 5202 niet zo'n interface heeft. Dit ziet er meer uit als een startscherm van een philips tv


Waarschijnlijk staat gewoon niet de juiste hdmi ingang geselecteerd. Die kan je met het av knopje (links naast de 0) op de KPN afstandsbediening selecteren.


Inmiddels kun je weer "gewoon" tv kijken via de tv-ontvanger van KPN? @Tientien 


 

 

 

 

Andere vraag: waarom denk je dat het de televisie is die dat plaatje maakt?

 

Omdat de vip 5202 niet zo'n interface heeft. Dit ziet er meer uit als een startscherm van een philips tv

Ik heb dat plaatje van de televisie ook nooit gezien.

Maar het is mijn gewoonte verschillende apparaten op verschillende talen in te stellen. De KPNontvanger spreekt Nederlands, de audioversterker (die tussen KPNbox en televisie zit) spreekt Spaans en de televisie spreekt Frans. Als ik dan een melding op het scherm zie, weet ik van welk apparaat de melding komt. Maar in dat gekke beeld zie ik alleen Engels.


Waarschijnlijk staat gewoon niet de juiste hdmi ingang geselecteerd. Die kan je met het av knopje (links naast de 0) op de KPN afstandsbediening selecteren.

Bedankt voor de tip, maar je bent te laat. Ik had de stekker er al uitgetrokken en toen was het probleem verholpen.

Je tip werkt trouwens niet met een Philips-televisie. Je kunt met dat knopje op de KPN-ab wel het menu met ingangen op de televisie openen, maar je hebt de ab van de televisie nodig om de ingang te veranderen. Maar ik gebruik de andere ingangen van de televisie toch niet.


 

Maar het is mijn gewoonte verschillende apparaten op verschillende talen in te stellen. De KPNontvanger spreekt Nederlands, de audioversterker (die tussen KPNbox en televisie zit) spreekt Spaans en de televisie spreekt Frans. Als ik dan een melding op het scherm zie, weet ik van welk apparaat de melding komt. Maar in dat gekke beeld zie ik alleen Engels.

Het doet me denken aan een telefoongesprek. Ik probeerde de klantenservice van een bedrijf te bellen en ik hoorde een juffrouw die zei: “Dit nummer is niet bereikbaar. Bel de klantenservice”. Ik werd daar erg boos van. Die juffrouw zei echter niet wie ze was. Misschien bedoelde ze de klantenservice van de telefoonprovider.


 

 

 

 

 

 

 de televisie spreekt Frans. Als ik dan een melding op het scherm zie, weet ik van welk apparaat de melding komt. Maar in dat gekke beeld zie ik alleen Engels.

Ik zie ook de franse taal op uw foto. Rechtsboven in de zoekbalk staat : recherche = opzoeken op zijn frans.