Skip to main content

Goedendag ,

mijn radio is aangesloten via optische geluids kabel nu valt soms de zender skyradio soms paar seconden uit.

gr.anita

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @anita19701, opvallend dat je geluid alleen wegvalt op Skyradio. Dit gebeurt op de andere radiozenders dus niet? En hoe gaat het als je tv kijkt? 

Wat voor radio- of geluidsinstallatie gebruik je precies, en hoe heb je deze aangesloten? Welke tv-ontvanger heb je? Het is ook een goede test om tijdelijk het geluid van de televisie te proberen. Ik ben benieuwd of het geluid ook wegvalt als je het test zonder de radio apparatuur, dat vertelt namelijk veel over waar het 'm in zit. Alle details zijn welkom, op die manier maak je het zowel mij als andere forumbezoekers gemakkelijker om met je mee te denken.


Kom je er niet uit? (Want dit is een raar probleem...) 

Koop dan een DAB+-radio. 

Ik blijf mij erover verbazen dat zoveel mensen radio luisteren via de TV-ontvanger. Er zijn DAB+-radio's te koop in alle soorten en maten en in alle prijsklassen.  


Kom je er niet uit? (Want dit is een raar probleem...) 

Koop dan een DAB+-radio. 

Ik blijf mij erover verbazen dat zoveel mensen radio luisteren via de TV-ontvanger. Er zijn DAB+-radio's te koop in alle soorten en maten en in alle prijsklassen.  

@anita19701 

Al een nieuwe radio gekocht? Of heb je het probleem op een andere manier opgelost?