Skip to main content

Ook ik heb de Arris 5202 4k ontvangen. 

Ik ervaar iets sneller laden en iets sneller beeld. Heb hem aangesloten met optische kabel op de receiver ook ik ervaar dat ik het geluid hoger moet zetten dan normaal.

Het is mij opgevallen dat de 4k ontvanger wordt geleverd met een high speed HDMI kabel. Hiermee kan max 4k 30hkz behaald worden.

Ook geeft de arris 2502 signalen via optische kabel door tijdens het standby staan waardoor mijn receiver constant aan en uitschakelt.

Heb de ontvanger al een x gereset via de menu...Dit is geen harde reset want er wordt niet opnieuw om inlog gegevens gevraagd.

De radio kanalen zijn nog steeds niet in Dolby.

Ik vindt het kastje wel mooi maar vondt het hebben van display ook wel erg handig.

Nog meer mensen problemen met optical cable?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ook ik heb de Arris 5202 4k ontvangen. 

Ik ervaar iets sneller laden en iets sneller beeld. Heb hem aangesloten met optische kabel op de receiver ook ik ervaar dat ik het geluid hoger moet zetten dan normaal.

Het is mij opgevallen dat de 4k ontvanger wordt geleverd met een high speed HDMI kabel. Hiermee kan max 4k 30hkz behaald worden.

Ook geeft de arris 2502 signalen via optische kabel door tijdens het standby staan waardoor mijn receiver constant aan en uitschakelt.

Heb de ontvanger al een x gereset via de menu...Dit is geen harde reset want er wordt niet opnieuw om inlog gegevens gevraagd.

De radio kanalen zijn nog steeds niet in Dolby.

Ik vindt het kastje wel mooi maar vondt het hebben van display ook wel erg handig.

Nog meer mensen problemen met optical cable?

ik mis een hele boel dolby signaal op verschillende toepassingen op de vip 5202. Tevens erg jammer dat de file radar app niet werkt. ( ik kan het niet geloven dat er door de week om 7 uur sochtends geen file staat in Nederland)

 

Wat betreft jouw receiver, ik heb als ik zap tussen kanalen, bij elke wissel een plop uit mijn subwoofert.


Reageer