Skip to main content

Hallo allen,

als ik radio wil luisteren via tv kies ik uiteraard radio op afstand bediening. Maar als ik weet terug wil naar tv kijken?  Ik kies dan het huisicoontje op de afstandsbediening en vanuit daar weer de zender. Is dat de juiste handeling?

Rene

Hallo @Rene Las ,

Dat werkt sowieso.

Maar wat gebeurt er als je bv op 1 drukt? Ga je dan niet automatisch naar NPO 1? 


Nou hoe simpel is het. Bedankt. Ga gauw mijn vraag verwijderen. Sta lekker voor schut. Waarom zit dan de functie radio op de ab. 


Haha, 

Nou zo’n rare vraag is het niet hoor. Belangrijker is dat je nu weet hoe het werkt. 👍

En met die radiotoets kom je in één keer bij de radiozenders. Dat kan makkelijk zijn omdat niet iedereen die hoge nummers kent. 


Op mijn AB zit rechts boven de radio knop ook een tv knop. Daarmee ga je terug naar TV kijken; het voordeel hiervan is dat je direct gaat naar de laatst bekeken tv-zender. 


Op mijn AB zit rechts boven de radio knop ook een tv knop. Daarmee ga je terug naar TV kijken; het voordeel hiervan is dat je direct gaat naar de laatst bekeken tv-zender. 

Die zitten allebei niet meer op de tv+ afstandsbediening.


Op mijn AB zit rechts boven de radio knop ook een tv knop. Daarmee ga je terug naar TV kijken; het voordeel hiervan is dat je direct gaat naar de laatst bekeken tv-zender. 

Die zitten allebei niet meer op de tv+ afstandsbediening.

Maar ik lees nergens dat TS TV+ heeft. Overigens nóg een reden om dat zo lang mogelijk buiten de deur te houden. 


Nou hoe simpel is het. Bedankt. Ga gauw mijn vraag verwijderen. Sta lekker voor schut. Waarom zit dan de functie radio op de ab. 

Voor schut sta je zeker niet @Rene Las. Het kan nooit kwaad om hier je vraag te stellen en mogelijk een sneller manier te weten te komen. Zoals je ziet denkt de KPN online community graag met je mee. 


Waarom zit dan de functie radio op de ab.

Inderdaad. En waarom worden de radiozenders niet ook vanaf 1 genummerd. Niet erg vanuit de gebruiker gedacht, vind ik.


Op mijn AB zit rechts boven de radio knop ook een tv knop. Daarmee ga je terug naar TV kijken; het voordeel hiervan is dat je direct gaat naar de laatst bekeken tv-zender. 

Die zitten allebei niet meer op de tv+ afstandsbediening.

Radio wel, helemaal rechtsonderin