Dag allemaal,
excuses als de vraag al eens is behandeld, dit kon ik niet goed achterhalen.
Recent heb ik de TV+box mogen ontvangen en heb ik deze zonder problemen geïnstalleerd. Radio luisteren zonder de televisie aan gaat, via de optische route, helemaal prima.En met televisie aan, ook prima.So far, so good.
Voordat ik de TV+ box had, kreeg ik het signaal, als ik me goed herinner, via een Arris kastje. En de televisie (Philips Ambilight, Modelnummer 37PFL8605H/12), smart gemaakt met een Chromecast HD met Google TV (met afstandsbediening).
Via deze Chromecast had ik de Kunstgalerij screensaver als optie. Op momenten dat ik de televisie aan had en radio beluisterde kon ik genieten van de mooie portretten op het scherm.
Nu heb ik ervaren met de TV+ box dat als de screensaver (zelfde Kunstgalerij als via de eerdere Chromecast HD) wordt geactiveerd, de radio uit gaat. Jammer.
Graag zou ik net als bij de Chromecast HD willen genieten van én screensaver én radio tegelijk. Is dit mogelijk en hoe realiseer ik dit?
Inmiddels veel nagekeken op het forum en op internet, helaas kan ik de oplossing niet vinden, vandaar mijn vraag hier.
Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!
Met hartelijke groet!