Skip to main content

Radio Rijnmond en Radio Zeeland niet meer bereikbaar.

Hallo @KC46 ,

Sinds 4 juli 2017 geeft KPN de regionale zenders niet meer landelijk door, echter...

KPN bespaart ca. een miljoen euro aan rechtenafdracht door de regionale zenders niet landelijk door te geven.

Omrop Fryslân is wel landelijk, omdat het Provinciehuis Friesland de kosten aan KPN vergoedt.

Alle regionalen zijn gelukkig wel via internet te zien en te horen.

Overzicht van alle links v.d. omroepen.

Zie hier welke regionalen per provincie bij KPN te zien zijn.

 

bron : @PeterG 

 

(Nieuwe abonnees ontvangen de eerste maand tijdelijk alle regionale zenders) 

 

Wat ook kan: 

Ik vermoed van niet, maar het kan ook nog zijn dat je normaal die zenders via DAB+-beluisterd. Per eind augustus (2022) is de DAB+-frequentie van deze twee zenders veranderd. Ze zenden nu uit via kanaal 5B. Dus op de DAB+-radio even een nieuwe zenderscan doen.  


Beste @KC46 , hoewel het helemaal klopt wat Noordzee zegt, krijgen we meer signalen over Radio Rijnmond. Jij woont wel in het juiste gebied? Dan heb je vermoedelijk last van een verstoring. Ik ga doorgeven dat ook jij hier tegenaan loopt en hou je op de hoogte. 


Beste @Marcia_  Hier vanuit  Radio Rijnmond afdeling AVIT kunnen wij bevestigen dat Radio Rijnmond via IPTV niet meer word uitgezonden 09-09-2022 11:20

 

Graag dit probleem a.s.a.p. verhelpen en dit kort sluiten met RTV Rijnmond bereikbaar via het algemene nummer. 

 

Dank 


We zijn er intern mee bezig, @Koehorst! Ik geef je bericht door.


Radio Rijnmond moet inmiddels weer werken, Radio Zeeland wordt nog aan gewerkt.


Zet wel de ontvanger even op stand-bye en dan werkt Radio Rijnmond weer. 


Hier ook geen radio rijnmond, zelfs het kastje even uitgezet maar dat helpt helaas niet.

 

Hij doet het weer👍


Ook radio Zeeland is weer in de lucht. (wellicht ook hiervoor nog even uit/aan zetten)


Zet wel de ontvanger even op stand-bye en dan werkt Radio Rijnmond weer. 

Ook radio Zeeland is weer in de lucht. (wellicht ook hiervoor nog even uit/aan zetten)

De storing op beide zenders is nu helemaal opgelost. Wel even de ontvanger uit-en aanzetten. 


Hi all, alles zou nu weer moeten werken. Graag de ontvanger even 10 seconden stroomloos moeten. Ik hoor het graag mocht het toch niet werken. 


Omroep Zeeland werkt weer.