Skip to main content

Hallo , vandaag nieuw op het forum. Vanmiddag heeft Ziggo bij mij de kabel afgesloten en deed de radio het niet meer die daar, al vele jaren na de overstap naar Telfort, op draaide.

Lees nu bovenstaande oplossing, heb een kabel in huis met ene zijde de tulpsteker aansluiting voor audio-TV-in op mijn versterker, en andere zijde een kleine stereo jack (koptelefoon); echter deze jack gaat niet in de audioLR-aansluiting achterzijde HMB2260-v2 kastje van Telfort ?, diameter van de jack is goed, maar gaat er slechts 8mm in.

Moet ik een anders jack hebben?

gr Cees

Hallo , vandaag nieuw op het forum. Vanmiddag heeft Ziggo bij mij de kabel afgesloten en deed de radio het niet meer die daar, al vele jaren na de overstap naar Telfort, op draaide.

Lees nu bovenstaande oplossing, heb een kabel in huis met ene zijde de tulpsteker aansluiting voor audio-TV-in op mijn versterker, en andere zijde een kleine stereo jack (koptelefoon); echter deze jack gaat niet in de audioLR-aansluiting achterzijde HMB2260-v2 kastje van Telfort ?, diameter van de jack is goed, maar gaat er slechts 8mm in.

Moet ik een anders jack hebben?

gr Cees

Hallo @Hoaglundcase , kun je eens een foto plaatsen van de achterkant van de tv-decoder en van de plug die je er in wilt steken?

 


probleem met de steker is inmiddels opgelost, was een kwestie van hard doordrukken dus.


Bedankt JanD voor reactie

 


Speelt nu TV geluid via mijn versterker, maar er zit wel een brom bij


Speelt nu TV geluid via mijn versterker, maar er zit wel een brom bij

Hallo @Hoaglundcase , een aard-probleem, de stekkers nog een keer loshalen en weer goed stevig aansluiten, tevens zou je de aansluitingen eens kunnen reinigen met een speciale audiospray of contactspray.

 

 

 


Wees voorzichtig en zeer spaarzaam met contact-spray ! Liever niet gebruiken tot dat het echt niet anders kan.

Ik heb zo’n vermoeden dat de tulpstekkers er iets verder in gedrukt moeten worden.


Reageer