Skip to main content

Help, ik ben niet technisch. Waarom valt onze radio via Bose 900 soundbar regelmatig uit. Wij hebben V10 Box van KPN. Volhens mij werkt wifi niet goed en zoekt hij na uitvallen het wifi weer op.

Of is onze Exp box V10 aan vervaging toe? Ook opgenomen tv programma's  staan regelmatig p zwart en moet ik de bos weer resetten. En dat voor ruim 80,00 per maand.

KPN graag jullie hulp.

Hi @Vin Delft, van harte welkom op ons forum! Het is vrij druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent.

Zo niet, hoe is jouw Bose soundbar aangesloten? Ik heb zelf ook smart speakers thuis. Ik merk dat de speaker die 't verste bij het wifi signaal weg staat, nog wel eens hapert, bij mij wel in elk geval. Het heeft vaak met de wifi verbinding te maken. Volg eens onze Wifi Manager. Dit is een handige servicetool die je helpt om jouw wifi te controleren en verbeteren. Er komt ook altijd een advies uit, ik ben benieuwd welke dat bij jou is.


DMV de wifi manager is de storing waarschijnlijk verholpen. De Bose werkweer naar behoren. Dank…..