Skip to main content

TV ontvanger aangesloten met optische kabel op mijn receiver. Als TV is uitgeschakeld luisteren we naar de radio bijv 809. Hebben sinds een paar maanden KPN TV+ met nieuwe Sagemcom DIW7022 TV-ontvanger. TV ingesteld op Optisch ja en Passtrough.

Er zit inderdaad om de 1 à 3 minuten een onderbreking in van 1 seconde, @TV Apps Team . 809 = radio 538.

... en nu speelt het alweer een half uur onafgebroken. (16:21)

 


Bedankt voor je reactie Peter.
Begrijp ik het goed dat het normaal is dat Radio 538 (zender 809) regelmatig weg kan vallen qua geluid via mijn receiver vs aangesloten met optische kabel aan TV ontvanger? Is dit probleem niet op te lossen?
Ik heb het inderdaad niet met Skyradio (zender 808)


Nee. Normaal is het niet. Ik geef aan dat ik het ook ervaar en het dus in de aanvoer zit. Of het uitzend centrum in Groningen. 

Maar dat mogen ze lekker uitzoeken. Hij heeft ook nog een half uur zonder storing gespeeld en toen ben ik weer voetbal gaan kijken 😉⚽️


Normaals dank Peter.
Moet ik het nog ergens (anders) melden?


Nee. Er komt hier nog een kpn moderator langs. ...met enkele dagen...


@PeterG @Cees- Dank voor het melden, aan de juiste mensen doorgegeven, gaan het z.s.m. verhelpen. Verschilt inderdaad flink hoeveel onderbrekingen per tijdseenheid. Laten het hier weten als het verholpen moet zijn.


Bedankt voor uw reactie en actie.
Vanmorgen had ik ook eenzelfde storing  met zender 808 (Skyradio). Graag breder bekijken dan alleen 809 (Radio538).


Ervaren jullie dit nog steeds? Geef ook aan hoe lang de onderbreking was (geschat).


Ik zal 'm weer eens aan zetten...😉


Beste TV Apps Team en PeterG,
Vandaag 20 nov een groot deel van de dag naar Radio 538 (zender 809) geluisterd (TV ontvanger aangesloten met optische kabel op mijn receiver) zonder storing!!
Ik beschouw het probleem als afgerond. Op moment dat ik het probleem zich weer voor doet dan maak ik weer een melding.
Nogmaals dank.