Skip to main content

Hallo ik had een vraag .ik vroeg me af of de zender kink ook aan de lijst toegevoegd gaat worden .en waarom er op muziek gebied maar op 2 muziek gebieden  keuze is in de tv zenders.op het gebied van concerten en rock is er niet te zien terwijl die zenders er wel zijn. Mvg

Hoi @Sander12385 ,

Kink! Is ook één van mijn favoriete zenders. Er wordt vaker om gevraagd en het verzoek is door moderator Paul al doorgeven binnen de organisatie.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kink-toevoegen-aan-radio-aanbod-484038
 

De keuzes van zenders worden jaarlijks door KPN gemonitord en aangepast. Wellicht komen er in de toekomst wat meer zenders bij die jij leuk vindt. 


Hallo Noordzee bedankt voor je andwoord.das wat ik me af vroeg .top mvg


Graag gedaan:thumbsup_tone3:

 


Hi @Sander12385, bedankt voor je bericht! Zoals Noordzee al heeft aangegeven is dit verzoek al doorgegeven. Of het daadwerkelijk wordt toegevoegd is de vraag, maar wie niet waagt wie niet wint! :wink:


Heb je deze pagina al gezien op de KINK site?

Hoe luister ik naar KINK?

De makkelijkste lijkt mij dan nog via DAB+ en natuurlijk internet (browser, app voor iOs en Android). Internetradio aan je stereo hangen (meestal combi tuners DAB+/FM/internetradio).

Of een BT ontvangertje kopen voor stereoset en streamen v.a. je laptop/phone/tablet.


Helaas is de geluidskwaliteit via internet wel erg matig. Wellicht, als KPN Kink FM opneemt in zijn aanbod, wat ik hoop, want Kink FM is uniek, en verdient daardoor opname in het KPN aanbod, verbetert dan ook de kwaliteit van het geluid.


@Thom58 

Ik luister KINK (dat FM hebben ze er al 2 jaar niet meer bij), als ik ze luister, via DAB+. Ook daar hebben ze een relatief lage bitrate. 56 Kb/s (HE-AAC).

KINK heeft onvoldoende financiële middelen om de extra Buma/Stemra rechten te betalen indien ze ook via de decoders van providers beschikbaar komen. Vandaar dat ze er voor gekozen hebben om alleen via internet en DAB+ uit te zenden.

Dat en de lage(re) bitrate zal te maken hebben met de beperkte financiële middelen. Er zit geen grote jongen als RTL of Talpa achter.

Het is niet anders.

Neem anders eens contact met ze op.

kink.nl

De mogelijkheden om KINK te luisteren vind je hier:

https://kink.nl/luister-naar-kink