Skip to main content

Ik krijg echt iedere x random freezes in het home menu. Zijn er meer die daar last van hebben? Moet steeds de boel opnieuw opstarten. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@beekp, die herken ik zo niet. Je kan dan niets meer? En heel random? Je scrolt niet eerst heel vaak het menu of iets?


Ik ga bv naar de menubalk waar de gids etc staat en dan als ik naar rechts blader loopt het vast. Al een paar keer gehad. Maar ook al een paar x gehad dat ik alleen zwart beeld heb of geen geluid.


Ik ga bv naar de menubalk waar de gids etc staat en dan als ik naar rechts blader loopt het vast. Al een paar keer gehad. Maar ook al een paar x gehad dat ik alleen zwart beeld heb of geen geluid.

Direct dus al. Box herstarten door de stroom eraf te halen maakt niets uit> Zo niet, kun je de box resetten met het resetgaatje achterop tot de box opnieuw opstart? Komt het dan nog weer voor?


Ik heb de reset via menu gedaan, via het knopje en daarna komt het gewoon weer voor.


Ik heb je even een eigen topic gegeven. Dat maakt het wat overzichtelijker.

Welke versie van de software gebruik je nu? Hoe is de ontvanger aangesloten? Via wifi of via de kabel? En buiten het menu om ervaar je verder niets?


Bekabeld, 1.87.2.

De box herstartte zichzelf al enkele malen als ik de tv weer aanzet. Zwart beeld, sommige zenders geen geluid. 


Zou je de ontvanger nogmaals willen resetten, maar dan via het resetgaatje achterop tot de box opnieuw opstart?

Want dat opnieuw opstarten hoort niet. 


Reset gedaan leek goed. Nu weer dat het geluid wegvalt. Het wordt erg vervelend tv kijken zo. Bijna nooit problemen met de oude box. 

Geluid wel synchroon met beeld dan weer niet. Echt irritant.


Heb je ook gekeken naar de geluidsinstellingen op het de ontvanger? Dat van het niet altijd synchroon lopen is bekend en daar wordt gewerkt aan een oplossing.