Skip to main content

Hoi,

Steeds vaker reboot de HMB2260 zonder enige aanleiding.

Eerst gebeurde dit niet meer dan 1x in de week maar nu gebeurd het steeds vaker, soms wel 3x op één dag.

Het maakt niet uit welke zender er word gekeken of welke app er wel of niet word gebruikt.

Is hier iets aan te doen?

@sqloud Welkom op het forum! Dat is natuurlijk niet praktisch verschijnt er dan ook een bepaalde foutmelding in beeld? Zou je jouw profiel kunnen aanvullen en mij een seintje kunnen geven wanneer dat gebeurd is? Dan kijk ik even met je mee!


@Remco_ mijn profiel is aangevuld.

Er komt geen foutmelding in beeld en het probleem doet zich alleen voor bij één van de twee STB's. 

 


En is die ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


@Joep1965 Ik deel jouw overtuiging, alles is bekabeld aangesloten. Experiabox staat naast het ISRA punt, de ontvanger met het probleem is aangesloten met een kabel van net één meter.


Wat je nog zou kunnen proberen is een andere kabel maar dan houdt het wel op. Dan denk ik dat de ontvanger vervangen zal moeten worden.


Hoi @sqloud. Ik zie dat je 2 HMB's hebt. Kun je aangeven wat het laatste cijfers is van het serienummer (staat onderop)? Dan weet ik welke ik moet hebben. :)


@Paul_ de laatste vier cijfers zijn 9052


@Paul_ de laatste vier cijfers zijn 9052

Top. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger verstuurd, en wordt afgeleverd op een servicepunt in de buurt. Ik stuur je daar even een privébericht over met de details.