Skip to main content

Sinds vanochtend is op mijn tv het nieuwe KPN menu zichtbaar (https://www.kpn.com/beleef/films-tv/tv-kijken-wordt-nog-eenvoudiger-met-het-nieuwe-tv-menu.htm 

 

Toen ik vanmiddag een opgenomen film van CANVAS af wilde kijken (stond er gisteravond nog op), bleek deze niet meer bij de opnames te staan, evenals andere recente opnames. Wel staan er veel oude opnames in de lijst die ik al gekeken heb en zelfs al had verwijderd. TV-ontvanger al opnieuw gestart, instelling staat op HD.

 

Wat nu?

goedemiddag misschien staan ze in verborgen. ze staan niet op de decoder. Maar in de cloud.van kpn.👍


Maar hoe krijg ik deze opnames dan weer te zien?


Dag @DeGraafenCo. Van harte welkom hier. Wat onwijs balen dat je je opnames kwijt bent. Ik ben benieuwd of je de opnames wel ziet in de iTV app. Heb je je tv-ontvanger al gereset?

Is het Opnemen pakket misschien uit geweest? Als het Opnemen pakket uit is geweest, zijn alle opnames daarmee verdwenen, ook al zet je het pakket later weer aan. Maar of dat het geval is geweest, kan ik zo niet zeggen. Wil je je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder aan je profiel toevoegen? Geef een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik dat voor je nagaan. 


Op iTC app zijn deze opnames ook niet zichtbaar.

Opname pakket is niet uit geweest.

Profiel aangepast.

 

Opvallend is dat op de ochtend van het verschijnen van het nieuwe KPN menu mijn oudere opnames verdwenen waren (niet alle dus). De avond daarvoor had ik één van deze opnames nog deels bekeken.


Ik heb binnen de organisatie navraag gedaan of er meer speelt. Er heeft een systeemwijziging plaatsgevonden op de achtergrond voor alle iTV klanten. In de regel merk je daar niets van, maar soms komt het voor dat er in specifieke gevallen iets misgaat. Helaas lijkt het erop dat je opnames verdwenen zijn, nadat je bent overgezet naar het nieuwe tv-menu. Hoe vervelend ook, we kunnen deze niet herstellen. :disappointed:

Wat het verschijnen van de oude opnames betreft: sommige series beginnen opnieuw met afleveringen of herhalingen, welke dan opnieuw in de lijst verschijnen. Het kan ook zijn dat het verwijderen niet goed is gegaan, waardoor het lijkt alsof de opnames verwijderd zijn, maar deze na een update weer tevoorschijn komen.

Opnemen zou nu in ieder geval wel weer goed moeten gaan. Kun je dat bevestigen? 


Opnemen lukt prima.


Opnemen lukt prima.


Fijn dat het nu wel weer goed gaat, @DeGraafenCo. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan lees ik het graag.


Reageer