Skip to main content

Sinds gisteren kan ik bij opgenomen programma's niet meer vooruit of achteruit spoelen, heel irritant, het hele programma kun je dan ook niet meer opnieuw opstarten, wat heb je dan aan de optie om programma's op te nemen, waardeloos

 

Weet je zeker dat het een opgenomen programma betreft en niet terugkijken uit de gids?

En welke programma van welke zender had je opgenomen?


Ja ik had het programma oh wat een jaar en beat the champignons vips opgenomen


Ik kan gewoon al mijn opnames opnemen en doorspoelen etc etc etc.


Hi @Jazzennoa, welkom hier. 

Ik vermoed ook dat dit om terugspelen gaat. Zou je de stappen willen omschrijven die je zet om bij de opname te komen? Waar druk je precies op, op je afstandsbediening? 


Ik had dat probleem vanmorgen ook toen ik een aflevering van Locked Up Abroad van NGC wilde terug kijken. Ik heb daar eerder geen last van gehad. 


Ik had dat probleem vanmorgen ook toen ik een aflevering van Locked Up Abroad van NGC wilde terug kijken. Ik heb daar eerder geen last van gehad. 

Terugkijken via de gids of terugkijken via een opname?


@wjb Ik heb serieopnames gepland voor dit programma. Dus via mijn opgenomen programma's. 


@wjb Ik heb serieopnames gepland voor dit programma. Dus via mijn opgenomen programma's. 

Als je werkelijk de opname afspeelt dan moet je gewoon vooruit en achteruit kunnen spoelen.


@wjb Dat zal best. Maar vanmorgen was dat niet mogelijk in deze opname. 

 


@Gertjan Woudenberg Ga je naar je opnames via menu “Opnames” of op een andere manier? Wellicht dat je onbedoeld in “Terugkijken” terecht bent gekomen.


@Katana321 Ik weet echt het verschil wel tussen terug kijken en het bekijken van een opname. Zoals gezegd heb ik een opname bekeken via opnames. Betreffende programma was sowieso van een aantal weken geleden dus niet meer beschikbaar via terug kijken.


@Katana321 Ik weet echt het verschil wel tussen terug kijken en het bekijken van een opname. Zoals gezegd heb ik een opname bekeken via opnames. Betreffende programma was sowieso van een aantal weken geleden dus niet meer beschikbaar via terug kijken.

@Gertjan Woudenberg Duidelijk. Dan kan ik maar één ding zeggen, dat het een (tijdelijke) storing is geweest. Want opnames moeten altijd doorgespoeld kunnen worden, ongeacht de zender waarop het programma is uitgezonden. 


Ik heb het hier op alle mogelijke manieren geprobeerd om dit te reproduceren, het lukt me echter niet. Zou je hier nogmaals aan de bel willen trekken als het weer gebeurt? 


Ik heb er na zondag geen last meer van gehad. Dus ik denk dat @Katana321 gelijk heeft en het een tijdelijk probleempje was.

Â