Skip to main content

Met de verhuizing eens overgestapt van Ziggo naar KPN met de voornaamste reden dat de kpn ontvanger via UTP aangesloten is. 
 

nu hebben we de eerste programma opgenomen en kunnen we de reclame niet doorspoelen.

 

ik denk dat ik wat verkeerd doe en de “terugkijk” functie gebruik. 
 

hoe kan ik de opnamefunctie afspelen / doorspoelen ? 

Hoi. Welkom bij kpn én op het forum! :relaxed:

ik denk dat ik wat verkeerd doe en de “terugkijk” functie gebruik.

Dat lijkt mij dan ook.

hoe kan ik de opnamefunctie afspelen / doorspoelen ? 

Druk op de menu knop. Selecteer Opnames. Je komt dan direct in de gemaakte opnames. Selecteer de gewenste en of klik op :play_pause: of klik 2 x op OK. De opname speelt nu af en is doorspoelbaar. (tip: typ bv 8 0 0 en :fast_forward: in om direct 8 minuten verder te springen. 8 3 0 is 8½ minuut.

Nog een manier om een opname te kijken. Selecteer het programma in de gids. Er staat R:heavy_check_mark: bij. Druk op OK, selecteer Kijk opname en nogmaals OK.

 

Terugkijken (zonder doorspoelmogelijkheid bij de commerciëlen, net als bij Ziggo)

Gids. Selecteer programma. Druk op groene knop OF
druk op OK en selecteer “Afspelen” om terug te kijken. (ik denk zo maar dat je dit gedaan hebt)

 

Opname maken/instellen

Gids. Selecteer programma in de toekomst. Druk op REC-knop. Kies aflevering of hele serie (indien beschikbaar) en klik op OK. Is het een enkelvoudige uitzending dan is REC drukken om te programmeren voldoende.