Skip to main content

Voor in de ideeenbus. Een abbonement aanbieden voor de tv zonder al die reclames.. ik zou dr voor bijbetalen. Wat vreselijk irritant is tv kijken met al die reclames zeg. 

Ik ben dan wel benieuwd hoeveel geld je er voor over hebt. 


Ik kijk eigenlijk al reclamevrij:

  • NLZiet (publieke en commerciële zenders)
  • Videoland (RTL programma’s)
  • Pluspakket On Demand
  • Netflix
  • YouTube (voor plezier filmpjes kijken.)

Dus reclamevrij genoeg lijkt mij zo! 😉

Ik kijk geen lineair TV meer. En ik neem het ook op als ik het niet kan vinden bij de On demand diensten. 😉


Hier ook (vrijwel) reclamevrij. Als je de programma’s opneemt kun je de reclame's gewoon overslaan. 8, 0, 0, intikken dan op :fast_forward: . Dan sla je in 1 X 8 minuten over.
En de ring-knop: < = 30 sec. terug. En > is 30 sec. vooruit.

Verder hier ook Videoland, met héél veel RTL programma's zonder reclame en Netflix.

Het zijn de zenders die de reclame uitzenden, niet KPN.

Dus wat kan KPN straks in het reclamevrije abonnement zetten???
NPO tot 20 uur
192 TV
BBC One en Two
Erotiekzenders

Weet iemand nog meer zenders in het (huidige) aanbod zonder reclame?


Het verbaast me altijd dat mensen nog naar RTL en SBS (Talpa) zenders kijken. Allemaal dezelfde meuk. Suffe talentenshows, stompzinnige kwisjes met “bekende Nederlanders” en nieuwsprogramma’s over diezelfde “bekende Nederlanders”. Zelf heb ik al enkele jaren geen TV abonnement meer.

Beste methode om de reclame te vermijden is niet kijken.

 

 


@Hsd Waarom denk je bij voorbaat dat men dié programma's kijkt als wordt afgestemd op RTL of Talpa? Er is daar echt meer dan dat.

Niets van wat jij opnoemt kijk ik op die zenders namelijk. Want daar vind ik nou ook niks aan (talentenshows, kwissen, en entertainmentnieuws).

Ik kijk vnml sportuitzendingen (w.o. live voetbal van NL clubs in Europa- en Championsleague enzo) en serie’s (meest buitenlandse) en films.


Films en series op deze zenders zijn meestal oudere programma’s die op andere zenders (via satelliet) al veel eerder te zien waren.  En dat zonder reclame.

Tja, en voetbal dat interesseert me ook niet. Het feit dat men mij op een gegeven ogenblik wilde dwingen om FoxSports af te nemen was voor mij juist de laatste druppel die me deed besluiten om mijn TV abonnement op te zeggen. 

Dus ik blijf erbij dat de commerciele zenders mij echt helemaal niks te bieden hebben. :grinning:

 

 

 

 


Okee, see your point.

Maar 'dwingen’ van Fox Sports? Hoe dan?
Mij is bij mijn verhuizing F.S. (toen nog alleen eredivisie met 3 kan.) 3 maanden gratis aangeboden. Dat vond ik zo leuk dat ik aangehouden heb. Ook m.b.t. de prijs t.o.v. bij Ziggo.

Maar ieder zijn eigen interesse natuurlijk. Daarom is het volgens mij ook lastig voor providers om een evenwichtig aanbod op te stellen.


We dwalen een beetje af maar goed. De TV providers werden door FoxSports contractueel gedwongen om voor iedere abonnee een bijdrage te betalen. Of die abonnee nu wel of niet FoxSports in zijn abonnement had ja of nee.

De oplossing van enkele TV providers was daarop dat FoxSports 1 in het standaardpakket werd opgenomen en dat het abonnementsgeld voor dat pakket met 2 euro verhoogd werd. Met andere woorden, ik moest gedwongen 2 euro per maand meer gaan betalen voor een voetbalzender die ik niet wilde. Daarop heb ik opgezegd. 

 


Oh, op die manier.

Tele2 is een Fox Sports vrije aanbieder. Bij mijn weten de enige.


ik wil ook geen reclames op me tv , die zijn nutteloze