Skip to main content

Ook nu weer foutcode 303 het valt mij op dat deze foutcode steeds komt als het mooi zonnig weer is.

Lijkt een temperatuur probleem te zijn, ik heb al gezorgd dat de zon niet meer direct op de ontvanger schijnt, maar dat helpt nu niet.

De foutcode verschijnt een aantal secondes en verdwijnt dan weer.

Heel irritant als steeds je film of het journaal steeds een stukje mist.

Omdat het alleen bij mooi weer is en steeds komt en gaat lijkt het geen kabelprobleem te zijn.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Ook nu weer foutcode 303 het valt mij op dat deze foutcode steeds komt als het mooi zonnig weer is.

Lijkt een temperatuur probleem te zijn, ik heb al gezorgd dat de zon niet meer direct op de ontvanger schijnt, maar dat helpt nu niet.

De foutcode verschijnt een aantal secondes en verdwijnt dan weer.

Heel irritant als steeds je film of het journaal steeds een stukje mist.

Omdat het alleen bij mooi weer is en steeds komt en gaat lijkt het geen kabelprobleem te zijn.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ik denk dat dat puur toeval is.

 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is de KPN tv ontvanger aangesloten op de Experiabox?

 

Zie hier voor de betekenis van foutcode 303.

 

Mocht je een DVS of zo (netwerkadapter) gebruiken, dan is dat hoogst waarschijnlijk de boosdoener.

Er zit heel erg veel storing op het 230 volt netwerk. 


Hoi @Marker63, dat is wel merkwaardig inderdaad! Ik zie dat Joop de pagina van de melding al genoemd had. Heb je de stappen daar nog kunnen doorlopen?


Ik vermoed een DVS in combinatie met zonnepanelen.


Ik vermoed een DVS in combinatie met zonnepanelen.

 

De DVS is zo wie zo erg gevoelig.

LED lampen, Föhn, Laders, filters (o.a. overspanningsbeveiligingen), etc. geven veel storing op het netwerk, waar de DVS door verstoort raakt. 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!