Skip to main content

Hoi hoi, ook bij mij elke keer als ik tv wil kijken de storing en begin me hier mateloos aan te irriteren ik ben al geen tv kijker maar als ik kijk heb ik er constant last van. 
 

daarnaast heb ik inmiddels al 3 afstandsbedieningen omdat ze niet werken op de tv, moet met de afstandsbediening van de tv de tv uitzetten. Spijt van mijn KPN abonnement! 
 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hi @Besmo, welkom!

Ik kan me voorstellen dat je je stoort aan de foutmelding, zeker als je er constant last van hebt. Foutmelding STB-NMC-400 geeft aan dat de verbinding met de zender verbroken is. Het heeft meestal te maken met de verbinding tussen het modem en de tv-ontvanger en de manier waarop de tv-ontvanger aangesloten is. Als de tv-ontvanger geen goede verbinding met de Experia Box heeft, krijg je deze foutmelding te zien. Dit kan ook gebeuren als er andere apparatuur tussen de Experia Box en de tv-ontvanger zit. Daarom is het belangrijk om die verbinding even goed na te kijken. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Heb je één of meerdere tv-ontvangers thuis? Zit er andere apparatuur tussen?

Wat de afstandsbediening betreft, het is natuurlijk het makkelijkst om alles met 1 te kunnen bedienen. Het kan even zoeken zijn naar de juiste code om de afstandsbediening te koppelen. Niet alle televisies reageren even goed op alle codes. Op onze site helpen we je met het koppelen van de afstandsbediening. Ik hoop dat je snel een werkende code tegen komt.