Skip to main content

Ik krijg zeker drie keer per week de foutmelding stb-nmc-400. Hij is aangesloten via het stopcontact, maar dit zou geen probleem moeten zijn volgens de monteur. Bekabeld geprobeerd, maar helpt niet. Daarnaast loopt het kastje ook vast. Wifi werkt wel gewoon.

Iemand tips?

Hij heeft nu ook F143 weer


De monteur kan wel zeggen dat het geen probleem moet zijn maar helaas is dat vaak niet het geval. De Devolo’s (of welke draadloze verbindings-set dan ook) zijn ondingen en eigenlijk zouden ze niet verkocht mogen worden. Ik vindt het ook onbegrijpelijk dat providers die dingen adviseren en verkopen. Ze staan vaak garant voor problemen (die vaak spontaan kunnen optreden).

 

Heb je deze stappen al gevolgd?


Hoi @koenpijl, welkom op ons forum!
Dit probleem zit zoals @SledgehammerNL hierboven al noemt vaak in deze adapters.

Had je de stappen uit zijn bericht al doorlopen?
In de onderstaande topics kun je meer informatie vinden over deze adapters. 

 


@koenpijl heb je bovenstaande stappen nog kunnen proberen?


Ja, maar dan doet hij het een paar dagen weer goed. Tot we weer precies hetzelfde probleem hebben.


Ah balen, ik begrijp dat je bekabeld dezelfde problemen hebt, ik kijk graag even mee naar de aansluiting.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Naast de tv krijg ik nu ook deze waarschuwing op mijn telefoon.

 

 


@koenpijl ik kijk graag even mee, ik heb zo het vermoeden dat er misschien iets met de lijn niet goed is.
Wil je je profiel invullen?

Als je wilt kun je hierover ook met ons bellen op 0800-0402 trouwens als je dat makkelijker vindt.


@koenpijl ik kijk graag even mee, ik heb zo het vermoeden dat er misschien iets met de lijn niet goed is.
Wil je je profiel invullen?

Als je wilt kun je hierover ook met ons bellen op 0800-0402 trouwens als je dat makkelijker vindt.

Beste Thomas,

Ik heb mijn profiel ingevuld en zal hem vanavond verder invullen. Dank iig voor de reactie. Vanmorgen deed de tv het helemaal niet meer en gaf hij aan dat er een kabel los zou zitten. Dit terwijl alle kabels gewoon aangesloten zitten.


Bedankt voor je gegevens @koenpijl, ik heb de lijn even uitgelezen maar zie eigenlijk geen rare dingen.
Zou je hierover toch eens met ons willen bellen? Als er met de lijn iets niet goed blijkt kunnen we hier gratis een monteur voor langs sturen maar op dit moment kan ik dat nog niet echt met zekerheid zeggen. Als mijn collega's met jou aan de telefoon even mee kunnen kijken kunnen zij dat een stuk beter inschatten.


Gebeld en krijg een nieuwe tv ontvanger, maar gisterenavond viel regelmatig de gehele wifi uit. Dit lijkt mij niet te maken te hebben met de tv ontvanger...


Nou nee inderdaad, ik betwijfel of het aan de TV ontvanger ligt.

Ik heb de lijn nu nog een keer uitgelezen en zie dat er inderdaad iets niet goed is. Ik heb de kans meteen gegrepen om de monteur in te plannen.

Deze staat nu op de eerstvolgende beschikbare tijdslot, dat is morgenmiddag: 19-11-202 12:00 - 14:00 Mocht dit niet uitkomen, lost het probleem zichzelf op of wil je hem om een andere reden herplannen kan dat telefonisch via 0800-0402 of via de link die je per sms/mail hebt gekregen.

Laat ons vooral weten wat er uit komt!


Dankjewel Thomas!