Skip to main content

Sinds de laatste update van Interactive TV, krijg ik vaak foutmeldingen als ik programma's wil terugkijken of terug-/doorspoelen. Ook heb ik al een aantal malen de ontvanger opnieuw moeten opstarten omdat deze vastliep.

Is dit een meer voorkomend probleem? Wat is eraan te doen?

Groeten, Frank

Hi Frank, welkom hier. 

Dit zou niet moeten gebeuren. Welke foutmeldingen krijg je precies te zien? En welke ontvanger heb? Dit kun je zien op de onderkant van de ontvanger. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Hallo Alex,

Ik krijg dan de foutmelding dat de video niet beschikbaar is op de server(s). Ook loopt de ontvanger regelmatig 'vast'. Ik haal dan de voeding van de ontvanger los en sluit deze na een tiental seconden weer aan. 

We hebben een ARRIS ontvanger, type VIP2952

Mijn profiel heb ik aangevuld.

Groeten,

Frank


Dankjewel. Zou je ook de ontvanger willen resetten zoals hier wordt aangegeven onder stap 2? 


Er was begin deze week een storing bij KPN.

Reset de KPN IPTV decoder en laat weten welk resultaat dit heeft.

Zie hier hoe je dat moet doen. 


Ontvanger gereset, software opnieuw geïnstalleerd zoals aangegeven. Zal het in de gaten houden en meld me weer als het probleem zich weer voordoet.

Dank voor de hulp!

Groeten.

Frank


Ontvanger gereset, software opnieuw geïnstalleerd zoals aangegeven. Zal het in de gaten houden en meld me weer als het probleem zich weer voordoet.

Dank voor de hulp!

Groeten.

Frank

Graag gedaan. Ik hoor je mocht het nodig zijn. :relaxed: