Skip to main content

De laatste tijd ondervindt ik regelmatig ( elke avond vooral rond primetime) haperingen. 
dit duurt nu al maanden. 
 

acties zelf ondernomen:

modem herstart + op andere kanaal gezet. 
module tv herstart

zender tv in stopcontact herstart 

 

graag zie ik een oplossing, bij dit bedrag per maand mag je toch iets meer verwachten? Tv kijken is eigenlijk niet mogelijk. 
 

alvast bedankt voor een reactie.

 

mvg 

 

Beste @Ronkel 

Welke merk en type TV ontvangers heb je, en hoe zijn deze aangesloten, bekabeld of met een draadloze verbindingsset? En heb je de TV ontvanger eens een reset gegeven?

Reset met het oude menu:

Reset met het nieuwe menu:

 


Beste Dennis,

 

Bedankt voor jouw reactie! Ik ga het morgen eens proberen. Mogelijk is dit de oplossing en zou dat super zijn.

 

mvg


Helaas niet het gewenste resultaat. Zijn er nog andere manieren?


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Helaas niet het gewenste resultaat. Zijn er nog andere manieren?

Dennis vraagt welk type tv ontvanger u heeft. En hoe die is aangesloten. Kunt u daar antwoord op geven?


Volgens mij is het een draadloze verbindingsset aan gesloten op het elektranet. 


Volgens mij is het een draadloze verbindingsset aan gesloten op het elektranet. 

Beste @Ronkel, zou je de ontvanger eens willen aansluiten met een UTP-kabel? Als je dan geen haperingen hebt dan ligt het aan die draadloze verbindingsset. Welke type DVS heb je?


Beste Dennis,

ik heb de dvS 650. Zijn die nog goed genoeg up to date? Anders zou het mooi zijn als kpn gratis nieuwe levert die beter werken?


Beste Dennis,

ik heb de dvS 650. Zijn die nog goed genoeg up to date? Anders zou het mooi zijn als kpn gratis nieuwe levert die beter werken?

KPN zal zeker geen nieuwe leveren, deze moet je echt aanschaffen. Maar de 650 is nog prima. Hoe is de DVS aangesloten met het stopcontact? Zie hieronder een voorbeeld:

 


DvS is op de correcte manier aangesloten


Hoi @Ronkel. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld regelmatig in de avonduren hapert. 

zou je de ontvanger eens willen aansluiten met een UTP-kabel? Als je dan geen haperingen hebt dan ligt het aan die draadloze verbindingsset. Welke type DVS heb je?

Heb je al geprobeerd om jouw tv-ontvanger bekabeld aan te sluiten? Op deze manier komen we erachter of het probleem in de verbinding (Draadloze verbindingsset) of tv-ontvanger zit. 


 

Hoi @Ronkel. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld regelmatig in de avonduren hapert. 

zou je de ontvanger eens willen aansluiten met een UTP-kabel? Als je dan geen haperingen hebt dan ligt het aan die draadloze verbindingsset. Welke type DVS heb je?

Heb je al geprobeerd om jouw tv-ontvanger bekabeld aan te sluiten? Op deze manier komen we erachter of het probleem in de verbinding (Draadloze verbindingsset) of tv-ontvanger zit. 

 We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga ervan uit dat je via een andere weg een oplossing hebben gevonden. Anders weet je ons te vinden! :relaxed: