Skip to main content

Pas geleden ben ik verhuisd en is er in mijn woning nieuwe glasvezel geplaatst. Vanaf het moment van de installatie heb ik problemen met mijn interactieve televisie, zowel beneden als boven. Ik heb een draadloze verbindingsset, eerst de dvs1200, nu superwifi2. Met beide apparaten ervaar ik hetzelfde probleem. Het internet werkt goed, maar bij de televisies heb ik steeds heel kort een stilstaand beeld. Dit kijkt erg vervelend. Ik heb een internetsnelheid van 100mbps en mijn modem staat in de meterkast. Ik heb al verschillende malen contact gehad met de klantenservice van KPN, maar helaas hebben zij mij tot nu toe nog niet kunnen helpen. Naar mijn idee heb ik alles geprobeerd, maar zonder succes. 
 

Iemand een idee wat dit kan zijn? 

Als je de tv-decoder(s) rechtstreeks bekabeld aansluit op het modem, ervaar je het probleem dan ook? Zo nee, dan weet je waar het aan ligt.

 


Zo’n lange kabel heb ik niet, maar zal er een gaan kopen om het te proberen. Maar uiteindelijk wil ik gewoon tv kijken zonder lange kabels door mijn huis. Beneden kan ik het misschien nog wel wegwerken, maar boven wordt lastig. 


Hoi @D.Laura. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld soms stilstaat. Ik ben erg benieuwd of een bekabelde verbinding het probleem verhelpt. Wellicht heb je nog iets aan het topic “Storing oplossen Draadloze Verbindingsset” 


Ook met de bekabelde verbinding staat het beeld af en toe heel kort stil. Wel veel minder, maar alsnog niet goed dus. 


Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik jouw verbinding eens doormeten om te bekijken of ik iets bijzonders tegen kom. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Zojuist gedaan! Overigens heb ik gisteren weer contact opgenomen met de klantenservice en ze sturen woensdag een monteur. 


@D.Laura Heeft de monteur het probleem gisteren verholpen?


Ja gelukkig is het probleem verholpen, de demping was te hoog. Nu werkt alles weer prima 😄


Fijn dat het probleem inmiddels is verholpen door de monteur. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we het graag!