Skip to main content

Goedemorgen,

 

De tv ontvanger geeft regelmatig de melding dat er geen hdmi signaal is. Zodra ik de voeding van  de ontvanger eraf haal en er weer terug op zet doet hij het wel. Ik heb alle kabels al vervangen maar het blijft terugkomen.

In een ander topic las ik hetzelfde probleem. Daar is het probleem verholpen met een nieuw kastje. Dit kastje is ook al vrij oud dus mij lijkt het probleem daar in te zitten. Dit begint in ieder geval heel irritant te worden. 
Kan ik hierbij geholpen worden?

Hoi @Mekkel. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je jouw tv-ontvanger steeds stroomloos moet maken om te te kunnen kijken. Heb je al eens geprobeerd om jouw tv-ontvanger op een andere HDMI poortje van jouw televisie aan te sluiten? Als dit het probleem niet verhelpt ga ik voor je uitzoeken of ik een nieuwe tv-ontvanger kan toesturen. 


@Mekkel

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

 

P.S. 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Zoals je ziet helpt een moderater (KPN medewerker) ook.😉😊


Jazeker, ik heb andere aansluitingen geprobeerd en ook een andere hdmi kabel geprobeerd. Maar toch blijft het voorkomen. 
 
Mijn kastje: 

 


@Mekkel Wat jammer dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Polski tani sklep, Sint Josephstraat 161 in Dongen) verstuurd. Vrijdag 20 oktober na 14.30 uur kan je de tv-ontvanger daar omruilen voor een nieuwe. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt? 


Oke dank je wel. Ben benieuwd of het helpt, ik laat het weten! 


Noteer je wel even je itv abonnementsnummer van 14 cijfers (meestal 2000000xxxxxxx) én de itv pincode? Deze heb je nodig om de nieuwe ontvanger aan te melden op je abonnement.


Noteer je wel even je itv abonnementsnummer van 14 cijfers (meestal 2000000xxxxxxx) én de itv pincode? Deze heb je nodig om de nieuwe ontvanger aan te melden op je abonnement.

Staat in mijn kpn alsmede in de mails die je krijgt bij afsluiten.


Ik heb het abonnementsnummer per email toegezonden. Pincode is waarschijnlijk wel bekend. 😁


Inmiddels bijna drie dagen verder met het nieuwe kastje en ik krijg de melding niet meer.
Lijkt hiermee dus opgelost.

 

Dank allen!


Wat goed om te lezen dat het probleem is verholpen. Graag gedaan!😊