Skip to main content

Ik krijg nu al enkele weken de melding geen signaal op mijn tv. En hoe meer tijd verstrijkt, hoe vaker het voorkomt. Soms na enige tijd niks doen, krijg ik dan opeens toch weer beeld, of onder het kijken springt hij weer op geen signaal. Ik heb al een nieuwe HDMI en nieuwe LAN kabel, en vandaag een nieuw tv kastje gekregen. Maar het probleem blijft bestaan!

Wat kan het nog meer zijn?

ik heb geen instellingen veranderd oid. Ik gebruik de tv zoals al die maanden daarvoor 

Als je dit probleem weer hebt check dan even op je modem of het groene lampje bij “tv” wel brandt.

 Wellicht kan een reset van je modem het probleem verhelpen en laat anders 0800 0402 ook even een netwerkmeting naar je huis uitvoeren. Dit kan op afstand.

 

ps . En zo te lezen heb je het tv kastje direct bedraad verbonden met je modem?


@Tv kastje geen signaal heb je ook al geprobeerd om je HDMI kabel in een andere HDMI poort van je televisie te doen. Wellicht is de huidige poort slecht aan het worden. 


Probeer een andere poort op de modem.


Als je dit probleem weer hebt check dan even op je modem of het groene lampje bij “tv” wel brandt.

 Wellicht kan een reset van je modem het probleem verhelpen en laat anders 0800 0402 ook even een netwerkmeting naar je huis uitvoeren. Dit kan op afstand.

 

ps . En zo te lezen heb je het tv kastje direct bedraad verbonden met je modem?

Dit heb ik allemaal gedaan. Tv kastje idd verbonden met modem


@Tv kastje geen signaal heb je ook al geprobeerd om je HDMI kabel in een andere HDMI poort van je televisie te doen. Wellicht is de huidige poort slecht aan het worden. 

Heb ik al geprobeerd!


Probeer een andere poort op de modem.

Heb ik geprobeerd!


@Tv kastje geen signaal zou het dan wellicht aan de televisie zelf kunnen liggen. Misschien heb je de mogelijkheid om het te testen met een andere televisie. Je TV kastje gaat niet uit tijdens de melding op je televisie?


@Tv kastje geen signaal zou het dan wellicht aan de televisie zelf kunnen liggen. Misschien heb je de mogelijkheid om het te testen met een andere televisie. Je TV kastje gaat niet uit tijdens de melding op je televisie?

Ik ben ook bang dat t dan aan de televisie ligt. Tv kastje blijft aan