Skip to main content

Regelmatig kan ik een gemaakte t.v. opname niet terug kijken . Het scherm meld dan : “  er is een netwerkprobleem ; videoserver niet gevonden(STB-zap 03/40462. En(meldt  als dooddoener) , probeer het later nog een keer. Hetgeen uiteraard  niet lukt. HEEL vervelend, vooral bij opnames van series !!!

Betaal genoeg voor deze mogelijkheid. Overweeg toch nu een overstap

Welkom op ons forum, @Hesselh, goed dat je ons gevonden hebt. De melding STB-zap 03/40462 betekent dat er een fout is opgetreden bij het afspelen van een on demand film/serie, een opname of bij het terugkijken van een programma. Doorgaans lost deze melding zichzelf op. Maar ik begrijp dat dit bij jou niet het geval is. Ik zou je daarom willen aanraden de tv-ontvanger te resetten. Ik ben benieuwd of dit voor verbetering zorgt.

Edit: Mocht een reset van de tv-ontvanger niet direct helpen, dan kan het geen kwaad het modem een reset te geven. Hiermee worden de fabrieksinstellingen van het modem teruggezet. Er wordt daarmee ook opnieuw contact gemaakt tussen de tv-ontvanger, het modem en het netwerk.


Denise,

Dank voor je reactie en advies. Hetgeen je voorstelt is al meerdere malen gedaan. Ik ben een stap verder gegaan en heb óók  de V10 gereset. Vermoedde dat het e.e.a. ook te maken zou kunnen hebben met het IP adres.  Na reset van het modem is het probleem ‘weg’ Dus kunnen gemaakte opnames weer gekeken worden.:grin:  


Ah, fijn om te lezen dat een reset van het modem voor verbetering heeft gezorgd!