Beantwoord
Regelmatig opnieuw aanmelden bij Netflix app
Hallo, regelmatig moet ik met opnieuw aanmelden bij de Netflix app (dus gebruikersnaam en wachtwoord invoeren) nadat ik de ontvanger aanzet. Alsof de app de inloggegevens 'vergeet'. Het vreemde is dat het niet altijd is (niet dagelijks, maar om de paar dagen, soms gaat het een of twee weken goed.
Ondanks dat de optie 'gebruikersnaam onthouden' aan staat, wordt deze niet onthouden. Ik moet dus zowel gebruikersnaam als wachtwoord invoeren. En de interface daarvoor is helaas niet zo erg handig (reageert traag), dus het is elke keer weer een rotklus.
Hebben meer mensen hier last van?
Ondanks dat de optie 'gebruikersnaam onthouden' aan staat, wordt deze niet onthouden. Ik moet dus zowel gebruikersnaam als wachtwoord invoeren. En de interface daarvoor is helaas niet zo erg handig (reageert traag), dus het is elke keer weer een rotklus.
Hebben meer mensen hier last van?
Beste antwoord door Cor8
Probleem opgelost na telefoontje met KPN. Er is een inmiddels een software update beschikbaar die het probleem verhelpt.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.