Skip to main content
Vraag

regelmatig wegvallende verbinding

  • September 20, 2020
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Het is zeer vervelend als de interactive t.v zich zelf opnieuw gaat installeren en ik een deel van mijn programma moet missen.

Soms als ik de TV aanzet moet ik hem zelf eerst resetten en dan afwachten of het beeld weer te voorschijn komt.

U begrijpt dat dit zeer irritant is en er wat aan gedaan kan worden

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • September 20, 2020

Heeft u al eens geprobeerd de software te verwijderen en opnieuw in te stellen. Dus geen soft reset maar een fabrieksreset.

 

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 20, 2020

Bedankt voor het advies maar hoe moet ik dat dan doen de software verwijderen en de fabriek instelling te installeren.


  • September 20, 2020

Daarvoor stuur ik u ook een link met de stappen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 20, 2020

Helaas nog geen link met stappen ontvangen


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • September 23, 2020

Hi @Frits Bas, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Het is inderdaad erg vervelend als de tv-ontvanger steeds herstart. Ik zie dat @Jeroen Ruiter al het advies heeft gegeven om de tv-ontvanger te resetten. Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan kun je het beste in dit topic de vragen beantwoorden die gesteld zijn. Zodat we verder aan de slag kunnen!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 24, 2020

Goedemiddag, bedankt Jeroen ik heb gereset zoals je hebt aangegeven en nu maar afwachten of het resultaat heeft opgeleverd,

Groeten Frits


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • September 28, 2020

Hi @Frits Bas, heeft de reset het probleem verholpen, of ervaar je hem nog steeds? Mocht je nog steeds problemen ervaren, dan kun je het beste dit topic de vragen beantwoorden die gesteld zijn. Daarmee kunnen we dan verder op onderzoek uit!