Skip to main content

De tv springt tijdens tv kijken sommige dagen (dus niet elke dag) op zwart Beeld en geen geluid. Dit duurt misschien 2 seconden en dan komt beeld en geluid weer terug. Het is alleen bij tv kijken en niet bij YouTube bijvoorbeeld. Tv kastje heb ik al gereset dat helpt niet. 
 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid

 

 

Hoe kijk je Youtube?  Via de KPN afstandsbediening en dus de tv ontvanger? Of via de tv zelf?

 

Heb je de hdmi kabel al eens vervangen? Gebruik je de kabel die KPN meegeleverd heeft?

Evt ander hdmi poort van tv kun je ook nog proberen.

 


Hoi YouTube wordt Gekeken via de tv en niet via de ontvanger. Netflix wel via de ontvanger. 
het opvallende is dat iemand hier in de buurt het zelfde opeens heeft dus het lijkt mij iets wat binnen het netwerk ligt? HDMI heb ik een nieuwe gekocht bij de tv 2 jaar geleden. Opvallend is dat wij een Samsung hebben en die ander uit de buurt ook…zal het daar aan liggen? WNneer het aan de kabel zou liggen zou je verwachten dat het elke dag zou zijn niet? En dat is niet zo… 


Als het aan het netwerk zou liggen zou je foutmeldingen verwachten. Blauw scherm met foutcode. Uitvallend (zwart) beeld lijkt mij puur contact tussen ontvanger en tv.

 

 

Hoi YouTube wordt Gekeken via de tv en niet via de ontvanger. 

Dus als je niet via de tv ontvanger kijkt, doet het probleem zich ook niet voor.


Hij valt zwart en dan komt even het laden in beeld… we hebben overigens glasvezel Miss iets met de verbinding?

 

nee alleen bij gewone zenders…. Gisteren was het heel extreem en bleef die uitvallen vandaag nog helemaal niet gebeurd daarom is het zo bijzonder…


@Saskia2021 van welk type is de hdmi-kabel die je gebruikt? type 1.4 of een ander type?


Hi @Saskia2021 en welkom op ons forum!

Dat is inderdaad nou niet echt fijn tv kijken! Omdat je aangeeft dat je ook aan laadscherm ziet wil ik ook graag even met jou nagaan hoe de ontvanger is aangesloten op het modem. Is dat rechtstreeks met een kabel, wellicht zit er nog een switch tussen of misschien maak je wel gebruik van DVS (draadloze adapters) Mocht je DVS gebruiken dan wil ik je graag alvast wijzen op deze pagina: Kerst en DVS, een hoe en wat.


Is rechtsstreeks aangesloten zonder adapter. 
Ik heb gebeld en ze hebben nu het tv kastje gereset hopelijk is het hiermee opgelost.