Skip to main content

Goedemorgen, Ik ervaar al enkele weken meerdere keren per week hetzelfde probleem als dat Does1 beschreef (ook wij hebben een nieuwe Samsung TV). Al meerdere keren de Experia Box een herstart gegeven waarna het een paar dagen werkt totdat het beeld weer tot zwart keert (en menu zichtbaar blijft)

Op de website van KPN kan ik met geen mogelijkheid een optie vinden om daadwerkelijk met een persoon te praten om dit probleem op te lossen.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Vervelend @goylaan . Heb je ook een frisse start gedaan zoals hier staat beschreven?: https://www.kpn.com/service/televisie/reset/frisse-start.htm


Bedankt voor jouw bericht, @goylaan!

Ik lees in het topic van waarin je gereageerd had, dat een reset van het modem èn de TV ontvanger geholpen heeft: heb jij dat ook al gedaan? Je leest hier, onder stap 2, hoe je handmatig je modem kunt resetten en @Giant2000 heeft al uitgelegd hoe je de TV ontvanger een frisse start kunt geven.

 

Als een reset van de apparatuur niet geholpen heeft, lees ik graag hoe je de TV ontvanger aangesloten hebt op het modem? Als dat bekabeld is, heb je de bekabeling goed gecontroleerd? Welk type/ serienummer TV ontvanger heb je?
Alle relevante informatie is welkom, dan kunnen we werken naar een oplossing!


Hallo @Shyrin_ en @Giant2000 , we kijken tv via de app op de tv en niet via kastje van KPN. Na herstarten van de Experia box doet de TV het vaak weer een aantal dagen tot we weer alleen het menu zien en verder zwart beeld of errors krijgen. 
 

de tv die wij hebben is Samsung The Frame QE43LS03R QLED televisie

we connecten dus over de WiFi en alleen op de TV geeft deze errors totdat we de experia box opnieuw opstarten via de website van de KPN.

 

nog andere tips?