Skip to main content

In juni en september zijn 2 nieuwe televisies aangeschaft: een Philips 550LED 708 en een Samsung QLED 43Q64D. Beide TV’s worden via de apps op de tv’s bediend, dus ook via de KPN app. Regelmatig vallen beide tv’s in storing en dan volgt een zwart scherm met daarop de afbeelding van een tv, ook de tekst: Sorry.. Kan de video niet laden, probeer het later opnieuw, en de foutcode 403-10146_64. De gang langs callmedewerk(st)ers en servicemedewerk(st)ers leverde het volgende op:

• Reset experiabox en/of haal de spanning er af (gedurende een kwartier): heeft niet geholpen.
  • Sluit de wifi kabel rechtstreeks op de tv aan: heeft niet geholpen
  • Haal de spanning van de tv af: dat werkt inderdaad voor beide tv’s maar wel tijdelijk

Bij de laatste oplossing kwam ook de mededeling dat dit aan de app ligt en niet kan worden verholpen. Ook zei de betreffende mevrouw dat haar man er ook last van had. Ben ik in ieder geval niet alleen. Mijn vraag is: kan dit inderdaad niet worden verholpen?

Hallo @IDF ,

Vervelend!

Bij de laatste oplossing kwam ook de mededeling dat dit aan de app ligt en niet kan worden verholpen. Ook zei de betreffende mevrouw dat haar man er ook last van had. Ben ik in ieder geval niet alleen. Mijn vraag is: kan dit inderdaad niet worden verholpen?

Er komt binnenkort een nieuwe Smart TV App. Deze is nu in de testfase.

Reageer