Skip to main content

Wij gebruiken al een paar maanden KPN.
Het gebeurd vaak dat er op diverse zenders mooie programma’s worden uitgezonden, waarbij enkele programma’s qua tijd elkaar overlappen. Nu heb ik al een paar keer zo gedaan, we kijken eerst naar het ene en als deze is afgelopen en een ander die we ook willen bekijken nog niet, dan schakelen we over en zetten de uitzending terug naar het begin door middel van “Uitzending Gemist”.

Maar dan komt het probleem: Als we dan een poosje naar deze uitzending kijken krijgen we in eens een zwart scherm met een rode balk onderin met wat teksten die ik niet kan lezen. De rode balk verdwijnt vrij snel maar het zwarte scherm blijft nog even.
Daarna begint de uitzending weer, maar het geluid en beeld loopt niet meer synchroon.
Ook gebeurd het dat we weer op de Homepage terecht komen, en dan moeten we weer opnieuw de uitzending opstarten.

Wat moeten we doen om dit op te lossen?

Hoi @De Bie22649, welkom op ons forum! Dat is niet prettig TV kijken! Ik ben toch wel benieuwd naar de foutmelding die je krijgt, en via welk apparaat/app je TV kijkt en hoe deze verbonden is met je experiabox. Als het via een TV ontvanger is kan het wel eens helpen deze een Frisse start te geven