Skip to main content

Waar zijn de regionale zenders( bijv.Tv Noord, Drenthe, Oost, Gelderland en Brabant) gebleven?

tm 13/8/2020 had ik die gewoon.

Hoi @Chris Heeman ,

Mogelijk ben je nog niet zo lang klant van KPN. De eerste maand heb je altijd alle regionale zenders in jouw zenderlijst staan. Daarna alleen nog maar jouw eigen regionale omroep en de regionale omroepen van de provincies die daaraan grenzen. Een uitzondering daarop is Omroep Friesland. Die wordt weer wel landelijk doorgegeven.  Ook de stadsomroep AT5 wordt trouwens landelijk doorgegeven. 

 


Wel erg jammer, Ziggo en Tele2 heeft ze wel allemaal.

Ziggo was destijds er ook mee gestopt, maar zijn er op terug gekomen.

Hopelijk komt KPN hier ook t.z.t. op terug. 


Al bijna 2 jaar en was blij met de regionale zenders kijken we meer naar dan de herhalingen op de gewone zenders, hoop dat jullie er spoedig op terugkomen en ze weer allemaal gaan doorgeven.


Zo, dan heb je echt geluk gehad de afgelopen twee jaar. 
 

Tip : Zelf kijk ik naar alle regionale zenders via internet. Want daar zijn ze gratis beschikbaar. Ik snap dat je ze liever weer terug hebt in jouw zenderlijst. Maar die kans is niet zo groot. KPN heeft een paar jaar geleden bewust ervoor gekozen om dit niet meer te faciliteren. De reden hiervoor is dat de gemiddelde kijker in Limburg geen interesse heeft in de regionale omroep van Drenthe en vice versa. 


Helaas pindakaas, maar bedankt voor de tip.


Wie weet, wonderen zijn de wereld nog niet uit.


de regionale zenders kijken we meer naar dan de herhalingen op de gewone zenders

als er zenders zijn die nóg meer herhalen, écht gigantisch, dan zijn het die regionalen wel.

Alle links voor álle streams (tv en radio) van álle regionale omroepen.


Reageer