Skip to main content

Een hele tijd geleden heb ik gehoord dat KPN alleen nog de regionale zenders in aangrenzende regio's zou doorgeven. Heel jammer want ik keek altijd graag naar L1 en ik woon in Urecht.  Toch weer eens gekeken hoe het hiermee staat: ik krijg nog steeds ALLES door, van Drenthe tot Zeeland BEHALVE L1.
Waarom nou net die ene zender die ik wil zien niet???
Mart de Ras   

Als je nu 12 v.d. 13 zenders hebt heb je er dus al een paar teveel. Ik zou zeggen: geen slapende honden wakker maken.

Alle regionalen zijn beschikbaar via internet en de app op een (niet al te oude) smart televisie.

L1 live via internet.

Provincie Utrecht
TV Utrecht
TV NH
TV Rijnmond
TV West
Omroep Gelderland
TV Flevoland
Omrop Fryslân**

** = uitzondering op must carry. Provincie Fryslân betaalt KPN voor doorgifte Omrop Fryslân

Bron: breedbeeldweetjes kpn regio indeling


Omrop Fryslân**

** = uitzondering op must carry. Provincie Fryslân betaalt KPN voor doorgifte Omrop Fryslân

@PeterG AT5 is ook landelijk. 😉


AT5 is geen publieke regionale zender, maar een lokale commerciële zender. 


Dag Peter G, die 12 andere zenders mogen voor mij rustig doorslapen want ik hoef ze niet te zien, alleen uitgerekend die 13e. Ik kom daar vandaan, namelijk. 
En ik heb geen smart - tv :disappointed_relieved:

 


Dan maar verhuizen naar bv Gelderland of Noord-Brabant. Daar wordt L1 wel doorgegeven. 

Of een andere provider kiezen. 

Of een speciale ontvanger kopen waarmee je naar de gratis internetzenders kunt kijken. Op die manier ontvang ik hier in Drenthe L1 op  mijn TV. 

 


Dag Peter G, die 12 andere zenders mogen voor mij rustig doorslapen want ik hoef ze niet te zien, alleen uitgerekend die 13e. Ik kom daar vandaan, namelijk. 
En ik heb geen smart - tv :disappointed_relieved:

 

Geen probleem. Je kunt ‘m gewoon kijken.

via de eerder gegeven link: L1 live via internet.

Dat doe ik, hier in Noord holland, met TV Gelderland. Mijn moeder woont daar en Gelderland kan ik hier niet krijgen. Dus kijk ik gewoon via internet. Dat is die voorziening die we al 23 jaar hebben, weet je wel.


@MartdM Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Balen dat je net die zender moet missen, maar helaas kunnen we er niets beters van maken. Ik zie dat PeterG je al heeft voorzien van een goed alternatief. Je kunt de zender via het internet volgen. Hopelijk kun je daarmee uit de voeten, want ik ga het helaas niet voor elkaar krijgen om de zender naar de toe te sturen. :pensive:


Hm. Ik blijf het vreemd vinden dat ik juist deze zender van de 13 niet door krijg en internet is voor mij geen volwaardig alternatief. Maar ik begrijp dat er niets aan te doen is dus we zullen de discussie maar sluiten. :thumbsdown:     


Het is juist vreemd dat je Brabant, Zeeland, Drenthe, Noord en Oost krijgt terwijl je die helemaal niet hoort te krijgen in prov. Utrecht. Dat je L1 niet hebt is dus i.i.g. niet vreemd.


Reageer