Skip to main content

Als ik de pincode wil resetten van mijn abonnementsnummer, wordt er automatisch een ander abonnementsnummer gekozen, een andere die ook onder mijn kpn id valt. Ik wil graag de pincode resetten, waarbij ik dan ook het juiste abonnementsnummer gebruik. Ik ga wel vanuit het goede abonnementsnummer naar pincode wijzigen, alsnog wordt de pincode van het andere abonnementsnummer gewijzigd. 

Als ik het goed heb, is de pincode alleen voor de TV.

Dat nummer begint met 2000000xxxxxxx (totaal 14 cijfers).

Je KPN abonnement nummer is een ander nummer, die kan je niet voor de tv gebruiken.

 

Of bedoel je iets anders?

Ik hoor het graag.


Hoi Joop, ik heb wel een pincode nodig als ik wil inloggen met mijn abonnementsnummer. Dat is nodig om tv te kijken op een mobiel apparaat, geen tv, als ik niet thuis ben. Het kan dus op dit moment alleen op die manier, want dat heb ik al helemaal uitgezocht. Aan de hand daarvan heb ik de bovenstaande vraag dus gesteld. 


Heeft u meerdere thuis abonnementen onder 1 MijnKPN account? Dat is niet aan te raden. Dat levert problemen op.

Maak met een ander emailadres een ander MijnKPN account aan en koppel daar een thuis abonnement aan. Dan zal het resetten van de pincode waarschijnlijk wel lukken.


@Nick83 Daar heb je een punt en is zeker een logisch en goed idee, waar ik zelf nog niet aan gedacht heb.Â