Skip to main content
Beantwoord

Reset tv ontvanger gaat tot 85% en dan schakelt de ontvanger weer uit.

  • September 21, 2020
  • 3 reacties
  • 212 keer bekeken

Ontvanger stond vanmorgen op rood. Na aanzetten gaat de ontvanger opnieuw opstarten tot 85P en dan schakelt deze weer uit,. Diverse keren herstart, ook de modem herstart. Zonder resultaat. Wat is de reden hiervan en hoe kan ik het herstellen of laten herstellen. Kan nu geen tv en radio ontvangen.

Beste antwoord door HSMIT003

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met KPN. Bij software update mogelijk een programmeerfout meegestuurd. Systeemsoftware verwijderd en nieuw aangeboden software gedownload, e.e.a. werkt nu weer naar behoren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @HSMIT003, welkom! Wat balen dit, zeg! :-( Heb je de tv-ontvanger al eens minimaal 30 seconden stroomloos gemaakt? Dat wil nog wel eens helpen! Wil je anders je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je graag verder. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 21, 2020

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met KPN. Bij software update mogelijk een programmeerfout meegestuurd. Systeemsoftware verwijderd en nieuw aangeboden software gedownload, e.e.a. werkt nu weer naar behoren.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Fijn om te lezen!